ذاکری در جلسه شورای شهر رشت:

جلسه امروز شورا یک نمایش است | منفعت‌طلبی در انتخاب شهردار رشت به اوج رسیده است

ذاکری با بیان اینکه جلسه امروز شورا یک نمایش است، گفت: به عنوان عضو شورای شهر رشت برای این نمایش از مردم عذر خواهی میکنم و صلاح را در این می بینم که در این نمایش حضور نداشته باشم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهراد ذاکری در جلسه شورای شهر رشت با بیان اینکه تصمیم داشتم در مورد روند انتخاب شهردار شفاف صحبت کنم، گفت: سالها است که منفعت طلبی بر انتخاب شهردار حاکم بوده و در این دوره نیز به اوج خود رسیده است.

وی با بیان اینکه جلسه امروز شورا یک نمایش است، گفت: به عنوان عضو شورای شهر رشت برای این نمایش از مردم عذر خواهی میکنم و صلاح را در این می بینم که در این نمایش حضور نداشته باشم.

اسماعیل حاجی پور در واکنش حرفهای ذاکری گفت: این توهین به جلسه و مردم و رشت است و باید طاقت داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید مراعات کنیم و به نظرات همدیگر احترام بگذاریم.

احمد رمضانپور نرگسی در ادامه با بیان اینکه در زمان انتخاب مردم بر روحیات کاندیداهای مورد خود واقف بودند، گفت: همه ما باید به دمکراسی احترام بگذاریم و هر کس نظر و صحبتی دارد و برداشت اقای ذاکری اینگونه است و نباید خرده ای گرفت.

وی با بیان اینکه مردم از نبود شهردار ناراحت هستند، افزود: امیدوارم روزهای خوشی را برای رشت در اینده ببینیم. روز اول شهرداری که انتخاب کردیم برای ۴ سال بود اما اتفاقات که رخ داد سبب شد که شهر بدون شهردار باشد.

رمضانپور با بیان اینکه باید ظرفیت داشته باشیم، گفت: امیدوارم امروز ختم به ختم خیر شود و شهردار انتخاب شود و اگر انتخاب من رمضانپوز هم نباشد، باید همراه شهردار باشم.

 

Share