جاده آستارا تا تونل در حوزه اداره کل راه و شهرسازی اردبیل قرار ندارد

واکنش رییس شورای شهرستان آستارا به اظهارات یک مقام اردبیلی

رییس شورای اسلامی شهرستان آستارا گفت: معاونت راه و شهرسازی استان اردبیل اگر مرد عمل هستند به راههای روستایی استان اردبیل سر بزنند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پاشا سماپور رییس شورای شهرستان آستارا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا در خصوص اظهارات معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت  روستاهای حیران و ونه بین در حوزه استحفاظی گیلان و آستارا قرار دارد ولی در سال های گذشته ۲۰ کیلومتر از جاده مذکور در موضوع تعمیر و نگهداری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل جهت حفظ و نگهداری تحویل داده شده است، افزود: حوزه اختیارات اداره کل راهداری اردبیل هیچ ربطی به اداره کل راه و شهرسازی ندارد و فقط باهم تشابه اندک اسمی دارند و حوزه وظایف این دو اداره کاملا باهم متفاوت است و اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل هیچ گونه اختیاراتی خارج از استان خودش ندارد.

وی ادامه داد: مطالبی که اخیرا آقای یوسف زاده معاون راه و شهرسازی استان اردبیل افاضه فرمودند یک خبط بزرگ است که عواقب سوئی را برای خودش خواهد داشت زیرا ایشان با این همه سوابق کاری هنوز وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را با اداره کل راه و شهرسازی نشناخته و با این ندانم کاری دامن به اختلافات قومی زده است و تعجب من اینجاست که چه کسی ایشان را به این سمت منصوب کرده است!

سماپور گفت: به آقای یوسف زاده توصیه میکنم بجای فرافکنی و حرف های تفرقه برانگیز سری به راه های استان خودشان بزنند تا مشکلات مردم روستاهای استان اردبیل را ببینند!

وی افزود: بودجه تعریض جاده آستارا تا تونل آماده است و به زودی اینکار انجام خواهد گرفت و البته توجه ویژه نماینده محترم آستارا به چند دلیل است اول اینکه ترافیک شدیدی در ایام گردشگری اتفاق می افتد دوم اینکه تصادفات زیادی در همین جاده رخ داده که همگی به دلیل عدم توجه مسئولین راهداری استان اردبیل بوده است.

رییس شورای شهرستان آستارا در پایان گفت: از استاندار محترم و نماینده محترم ولی فقیه و نمایندکان محترم اردبیل می‌خواهم با تمام کسانی که در راستای تفرقه قومی و اختلاف مردم این دو شهرستان حرکت میکنند برخورد قانونی انجام دهند امروز مردم کشور عزیزمان ایران نیاز به حفظ وحدت و آرامش دارند.

Share