مریم ایراندوست پس از کسب پیروزی:

متأسفم یک غریبه تیم بانوان ملوان را منحل کرد | چشم امید همه به بانوان است

سرمربی تیم فوتبال ملوان، گفت: بازیکنان تیم ما نشان دادند حتی اگر منحل شوند باز هم حرفی برای گفتن خواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم‌های فوتبال بانوان ملوان و آذرخش امروز در هفته سوم با نتیجه ۸ بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

مریم ایراندوست سرمربی ملوان در جمع خبرنگاران درباره این بازی اظهار داشت: بعد از ۲ سال ونیم می‌دانستیم بازی سختی داریم، از روز قرعه‌کشی پیش‌بینی می‌کردیم که دو بازی اول سنگین شود به همین دلیل می‌گفتیم اگر از این دو بازی سلامت بیرون بیاییم بازی‌های بعد راحت‌تر خواهد شد.

وی افزود: بازیکنان ما هم در بازی اول و هم دوم شاهکار کردند و نشان دادند فوتبال بانوان حتی اگر منحل شود حرفی برای گفتن دارد آنها بعد از دوری دو سال و نیمه بهترین نمایش را داشتند و نشان دادند چقدر توانایی و پتانسیل دارند. هدف ما کسب سه امتیاز و زدن گل‌های بیشتر بود که به این هدف رسیدیم.

ایراندوست در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه محدودیت باعث نشد تا ملوان عقب بکشد، تصریح کرد: ملوان بعد از این همه سال محدودیت می‌بینید در سطح اول کشور چه بازی‌هایی می‌کند. این تیم در سطح مردان و زنان بازیکن‌ساز بوده و در فوتبال ملی رده‌های مختلف بازیکن داده است. این دو سال و نیم محدودیت باعث نشد بچه‌های ما عقب بنشینند حتی وقتی لیگ نبود آنها تمرین می‌کردند، خدا را شکر می‌کنم که آنقدر زمین شاهد طبیعت است که هر چه از ما گرفته می‌شود باز هم می‌توانیم بازی کنیم.

سرمربی ملوان در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه تیم مردان این باشگاه نتایج خوبی در لیگ نداشته و چشم امید همه به بانوان است، یادآور شد: آنها هم در آخرین بازی لیگ پیروز شدند و با خوشحالی تعطیلات نیم‌فصل را آغاز کردند انزلی شهر برادری است، تبعیض جنسیتی در آن وجود ندارد. من افتخار می‌کنم انزلی‌چی هستم و متأسفم یک غریبه تیم را منحل کرد.

وی گفت: لیگ بانوان با وجود نوپا بودن پویاست همه برای بهتر شدن کمک می‌کنند کاستی‌هایی وجود دارد اما ما نقاط مثبت را ببینیم.

ایراندوست همچنین در خصوص تیم آذرخش گفت: این تیم دو سال است که تشکیل شده، کادر فنی و بازیکنان برای این تیم زحمت می‌کشند، تهران با این همه عظمت یک تیم دارد که امیدواریم به آن بها بدهند و سال دیگر آذرخش تیم بهتری باشد.

گفتنی است بانوان ملوان در زمان مدیرعاملی مسعود رضاییان خوزستانی و بدون توجه به اعتراض ورزش دوستان گیلان منحل شد.

Share