طبق گفته سخنگو و مشاور وزیر کشور

صحبت‌های منتسب به رحمانی‌فضلی درباره فرزندش صحت ندارد

در پی انتشار صحبت‌هایی از عبدالرضا رحمانی‌فضلی درباره پسرش، سخنگوی وزیر کشور این صحبت‌ها را شایعه دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از صبح امروز برخی از کاربران توئیتر و کانال‌های تلگرامی اظهارنظری از عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور منتشر کردند.

این رسانه‌ها مدعی شدند رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی درباره فرزندش با عصبانیت گفته: فرزند من نابغه اقتصادیست و جزو نخبگان و صاحب نظران در حوزه اقتصاد است اگر فرزند من در این جایگاه قرار نگیرد پس چه کسی باید مشاور وزیر اقتصاد شود؟

پس از این شایعات سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در توییتر خود به انتشار برخی نقل‌قول‌های منتسب به رحمانی فضلی واکنش نشان داد و نوشت: مطلب منتشر شده به نقل از وزیر کشور در برخی کانال‌های مجازی درباره فرزندشان، مضحک و کذب است؛ خداوند به معدود افرادی که مدت‌هاست در پی تخریب وزیر کشور هستند آرامش عطا فرماید!

روح‌الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور هم ضمن تکذیب این موضوع و با تاکید بر اینکه در این مطلب ناروا ادعا شده است که وزیر کشور در جمع تعدادی از اصحاب رسانه فرزند خود را نابغه اقتصادی، نخبه، صاحب نظر در حوزه اقتصاد و… توصیف کرده است گفت: در حالی که به گواه مستندات موجود و همچنین بزرگواران حاضر در این نشست، وزیر کشور هیچ یک از تعابیر فوق را بیان نکرده و صرفا گذرا اشاره‌ای به چرایی شکل گیری هدفمند این حواشی نموده است.

گفتنی است فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی چندی پیش، هادی رحمانی فضلی(فرزند وزیر کشور) را به عنوان مشاور خودش منصوب کرد.

Share