قاتل متواری است

داماد، پدر و برادر زن خود را به گلوله بست!

سرهنگ رضا زارعی اظهار داشت: جلوگیری خانواده عروس از بازگشت دخترشان به منزلش موجب عصبانیت داماد مسلح و تیراندازی وی به سمت اعضای خانواده همسر، قتل پدرزن و مصدومیت شدید برادر زن را به همراه داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: داماد که با اسلحه جهت بازگرداندن همسرش به خانه پدر وی رفته بود، پدر و برادر همسرش را به گلوله بست، در این حادثه پدر زن بر اصابت گلوله به قتل رسید و برادر زن نیز به شدت مجروح شد.

سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: جلوگیری خانواده عروس از بازگشت دخترشان به منزلش موجب عصبانیت داماد مسلح و تیراندازی وی به سمت اعضای خانواده همسر، قتل پدرزن و مصدومیت شدید برادر زن را به همراه داشت.

مرد جوانی که به تازگی، دختر دایی خود را به همسری برگزیده بود بر اثر اختلاف پیش آمده دایی و پسر دایی خود را در منزلشان به گلوله می بندد

ماجرا از این قرار است که اعتیاد داماد به مواد مخدر زمینه ای برای بروز اختلاف بین زوجین می شود تا در نهایت دختر جوان منزل را به سمت خانه پدر ترک می کند.

در روز حادثه، داماد جوان اسلحه به دست راهی خانه پدر زن که همان دایی خود بود، می شود و از همسرش تقاضای بازگشت به منزل می کند.

عدم تمایل عروس جوان و ممانعت خانواده وی به بازگشت او به منزل، موجب خشم داماد و بروز درگیری بین دو طرف این دعوا می شود.

داماد در جریان این درگیری با استفاده از سلاح گرم و شلیک چند گلوله پدر و برادر زن خود را مجروح و سپس از محل درگیری فرار می کند.

اصابت گلوله به قسمت حساس و حیاتی بدن منجر به مرگ آنی پدر زن شده و برادر زن جهت مداوا هم اکنون در بیمارستان بستری است،

قاتل متواری است و تلاش پلیس جهت دستگیری وی در جریان است.

Share