وفای به عهد تکواندوکار گیلانی

آرمین هادی‌پور نشان ارزشمند برنز گرنداسلم چین را کسب کرد

تکواندوکار گیلانی وزن منفی ۵۸ کیلوگرم با غلبه بر رقیب قدرتمند کره‌ای، نشان ارزشمند برنز جایزه بزرگ گرنداسلم چین را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، آرمین هادی پور تکواندوکار وزن منفی ۵۸ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در دومین دوره گرنداسلم چین موفق به کسب نشان ارزشمند برنز شد.

وی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در دور دوم به مصاف رامنارونگ ساوکویهاری از تایلند رفت و با پیروزی دو بر صفر با نتایج ۲۱ بر هفت و ۱۳ بر یک به مرحله نیمه پایانی راه یافت.

هادی پور در مرحله نیمه پایانی با سد محکم جون جانگ از کره جنوبی مواجه شد و پس از سه راند تن به شکست دو بر صفر داد، راند نخست این رقابت پایاپای با تساوی سه بر سه، راند دوم با برتری هشت بر شش و راند سوم با برتری چهار بر سه به سود جانگ خاتمه یافت.

تکواندوکار گیلانی وزن منفی ۵۸ کیلوگرم برای کسب به مصاف تای هون کیم نفر نخست رنکینگ جهانی وزن منفی ۵۸ کیلوگرم دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ رفت و با پیروزی سه بر دو نشان ارزشمند برنز  جایزه پنج هزار دلاری مسابقات را از آن خود کرد.

در این دیدار نفس‌گیر رقیب کره‌ای در راندهای اول و دوم به ترتیب با نتایج سه بر یک و شش بر سه به برتری دست‌یافت و تکواندوکار گیلانی در راندهای سوم تا پنجم به ترتیب با نتایج ۱۵ بر هشت، یک بر صفر و هفت بر سه صاحب پیروزی شد.

آرمین هادی پور پیش از اعزام به رقابت‌های گرنداسلم چین در گفت‌وگو با فارس از عزم راسخ خود برای کسب مدال گرنداسلم چین خبر داد، نفر سوم این رقابت‌ها جایزه پنج هزار دلاری را دریافت می‌کند که ۳۰ درصد از این مبلغ به مربی بازیکن تعلق می‌گیرد.

Share