با حضور مشاور معاون امور استان‌های رسانه ملی

مراسم معارفه سرپرست صداوسیمای مرکز گیلان برگزار شد+ تصاویر

در مراسمی که در صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد با قدردانی از زحمات ۲ ساله حسن ظهیری، محمدباقر باقرزاده بعنوان سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در مراسمی که در صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد با قدردانی از زحمات ۲ ساله حسن ظهیری، محمدباقر باقرزاده بعنوان سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان معرفی شد.

مشاور معاون امور استان های رسانه ملی در مراسم معارفه سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به نقش شبکه های استانی در شناساندن، حفظ و ارتقای فرهنگ بومی و هویت فرهنگی استان ها گفت: در دوره ای که دشمنان با استفاده از شبکه های ماهواره ای برای بی هویت کردن جوانان تلاش گسترده ای دارند شبکه های استانی رسانه ملی نقش تاثیر گذاری در حفظ فرهنگ بومی و جلوگیری از اشاعه فرهنگ مبتذل غرب دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان به تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب انقلاب بر حفظ و اشاعه آرمان های انقلاب هم اشاره کرد و افزود: رسانه ملی در خط مقدم انجام این کار مهم است که همدلی بیشتر مدیران و کارکنان رمز موفقیت رسانه ملی در این زمینه است.

مدیرکل برنامه ‌ریزی و نظارت معاونت امور استان‌های رسانه ملی هم بزرگداشت چهل سالگی انقلاب را یکی از کارهای مهم این رسانه در سال کنونی اعلام کرد و گفت: تولید و پخش برنامه های فاخر در این زمینه از ماه های پیش آغاز شده است و این کار با قوت بیشتر ادامه خواهد داشت.

علیزاده در ادامه باقرزاده سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان را فردی کاربلد در حوزه رسانه دانست و افزود: انعکاس مسایل و مشکلات مردم به مسئولان از وظایف رسانه استانی است که وی باید بیش از گذشته به آن اهتمام ورزید.

سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان نیز به ظرفیت های استان در ابعاد مختلف اشاره کرد و یکی از وظایف رسانه را فعلیت بخشیدن ظرفیت های بالقوه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی دانست.

باقرزاده افزود: صدا و سیمای مرکز گیلان تلاش خواهد کرد تولید آثار فاخر، توجه به نیاز مخاطب و انعکاس مشکلات مردم را الویت اصلی خود کار خود قرار دهد.

وی بر لزوم همدلی کارکنان و مدیران صدا و سیمای مرکز گیلان بیش از پیش تاکید کرد و گفت: امیدواریم با تحقق این امر مهم در راه توسعه همه جانبه استان قدم برداریم.

مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز گیلان هم تمامی افتخارات این مرکز را حاصل همت همه همکاران مرکز گیلان دانست و گفت: رسانه استانی بیش از پیش به همدلی و هم افزایی کارکنان نیاز دارد تا با همت مضاعف و تولید آثار فاخر جنگ نرم دشمنان را علیه نظام خنثی کند.

ظهیری در ادامه به توطئه دشمنان و خیال بافی آنها در خصوص انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: بسیاری از این توطئه ها با همت والای کارکنان خدوم صدا و سیما خنثی شده است.

Share