آیت الله حسینی اشکوری:

رشد فعالیت های اقتصادی و تولیدی در منطقه آزاد انزلی مشهود است

نماینده گیلان درمجلس خبرگان رهبری در بازدید از توانمندی های اقتصادی منطقه آزاد انزلی گفت: توجه بیشتر به توسعه اقتصادی منطقه آزاد انزلی به اشتغال بیشتر در گیلان کمک شایانی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله سید علی حسینی اشکوری، نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری روز ۹ آبان در حاشیه بازدید از زیرساخت های تجاری، بندری و گردشگری منطقه آزاد انزلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فعالیت های صورت گرفته در زمینه های گردشگری، صنعت و جذب سرمایه گذار در این منطقه گسترده و مناسب است و با ایجاد مراکز صنعتی فرصت شغلی مناسبی برای جوامع محلی در واحدهای تولیدی و صنعتی ایجاد شده است.

وی افزود: امروز از نزدیک فعالیت تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و همچنین قشر زحمتکش کارگر را مشاهده کردم و از همه مسئولینی که در این منطقه جهت رونق اقتصادی کشور و رفع مشکلات بیکاری تلاش می کنند تشکر و قدردانی دارم.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی علاوه بر وابستگی به بخش نظامی به بخش اقتصادی نیز بستگی دارد، گفت: افرادی که در راستای توسعه اقتصاد کشور تلاش می کنند، نقش مهمی دارند.

آیت الله حسینی اشکوری، استقلال اقتصادی را یکی از ارکان مهم پیشرفت و توسعه دانست و ادامه داد: آرامش و امنیت کشور در گرو توانمندی بخش اقتصادی و نظامی است.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار اقتصادی با توسعه زیرساخت های صنعتی، اشتغالزایی و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری به منظور به کارگیری نیروهای متخصص و رفع بیکاری به دست خواهد آمد که در این منطقه رشد فعالیت های اقتصادی و تولیدی مشهود است و از حافظان نظام و فعالان اقتصادی که چرخ اقتصاد کشور با همت آنان می چرخد، تشکر می کنم

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری، تلاش های بی وقفه مسئولین منطقه آزاد انزلی را قابل تحسین عنوان و تاکید کرد: لازم است فعالیت های مسئولین، دست اندرکاران و خدمتگزاران نظام و مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی که در خدمت جمهوری اسلامی و رونق همه جانبه ایران بزرگ تلاش می کنند، از طریق رسانه ها منعکس شود تا مردم نیز در جریان این پیشرفت ها و توسعه ها باشند و به آینده درخشان ایران اسلامی امیدوار شوند.

Share