فرماندار رضوانشهر خبر داد:

احداث مجتمع اقامتی پذیرایی تفریحی ۳ ستاره در رضوانشهر

فرماندار رضوانشهر از احداث مجتمع اقامتی پذیرایی تفریحی ۳ ستاره این شهرستان خبر داد و افزود: صنعت گردشگری و توریسم امروزه یکی از مهمترین راهکارهای ایجاد ارزش افزوده و بهره‌وری بیشتر در جامعه محسوب می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار رضوانشهر در بازدید از مجتمع اقامتی پذیرایی تفریحی ۳ ستاره درحال احداث ضمن تشکر از سرمایه گذار این پروژه گفت: با توجه به اینکه شهرستان رضوانشهر یک منطقه استراتژیک در منطقه است این پروژه می تواند در اشتغال جوانان این منطقه مؤثر باشد.

عسگر حسنی‌پور افزود: شهرستان رضوانشهر در شمال غربی گیلان، بین سواحل دریای خزر و رشته کوه های تالش قرار دارد که از دو بخش جلگه ای و کوهستانی تشکیل گردیده است.

وی هدف از ایجاد این پروژه گردشگری را ایجاد اشتغال و درآمدزایی عنوان کرد و گفت: صنعت گردشگری و توریسم امروزه یکی از مهمترین راهکارهای ایجاد ارزش افزوده و بهره‌وری بیشتر در جامعه محسوب می شود و یکی از نیازهای صنعت گردشگری و توریسم مجتمع های گردشگری –اقامتی می باشد.

حسنی پور با بیان اینکه احداث و راه اندازی هر واحد گردشگری –اقامتی، نیازمند شناخت مبانی تئوریک و دیدگاه های عملی متناسب با شرایط اقتصادی و فرهنگ موجود جامعه به منظور نیل به اهداف مورد نظر می باشد، افزود: با توجه به پتانسیل های بالقوه ای که در شهرستان داریم باید در جهت ایجاد اشتغال پایدار جوانان منطقه تلاش کنیم.
وی با بیان این مطلب که ارائه خدمات اجتماعی به عنوان یکی از ضرورت های امروزه تلقی می شود بیان کرد: خدمات گردشگری و هتل سنتی-بوم گردی به یک واقعیت مهم اجتماعی و یک فعالیت عظیم اقتصادی در فرهنگ خدماتی و گردشگری کشور نهادینه شده است که می تواند نسبت به جذب توریسم از داخل کشور و اقصی نقاط دنیا برای این منطقه مؤثر واقع گردد.

همچنین مدیر طرح این پروژه ضمن تشکر از حمایت های فرماندار رضوانشهر و دیگر مسئولین این شهرستان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی منحصر به فرد دارای کوه و جنگل، شرایط آب و هوایی، سابقه تاریخی، جاذبه های گردشگری(مذهبی، زیارتی، تاریخی و طبیعی) این شهرستان این پروژه توریستی و گردشگری را در منطقه شروع نمودیم.

شریفی گفت: مجتمع اقامتی پذیرایی تفریحی ۳ ستاره در شهرستان رضوانشهر بالاترین استاندارد مجتمع های مذکور در کشور را دارا می باشد که شامل هتل پنج ستاره، اقامتگاه مسکونی، رستوران سنتی، مجموعه تفریحی شهربازی، مجموعه تفریحی تله کابین، مجموعه تفریحی سورتمه، مجموعه تفریحی زیپ لاین، مجموعه تفریحی بانجی جامپینگ، مانژ اسب سورای و زمین فوتبال می باشد و زمین محل اجرای این طرح بیش از ۳۴ هزار متر مربع می باشد و درحال حاضر این طرح گردشگری ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مجتمع اقامتی، پذیرایی، تفریحی و تله کابین واقع در ۶۵ کیومتری غرب گیلان در شهرستان رضوانشهر در حال احداث می باشد.

Share