اوسط مقدم: رسانه‌ها، کاستی‌ها و توانمندی‌ها را با هم ببینند

آئین معارفه سرپرست فرمانداری رضوانشهر برگزار شد

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، سرپرست فرمانداری رضوانشهر معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در این آئین ضمن تشکر از زحمات فرماندار پیشین این شهرستان گفت: طی دوران تصدی آقای عسگر حسنی پور بعنوان فرماندار این شهرستان، پروژه های زیادی در این منطقه به سرانجام رسید.

 علی اوسط اکبری مقدم، افزود: عملکرد آقای حسنی پور در این مدت قابل دفاع و جای تقدیر دارد و انتظار داریم فرماندار جدید این شهرستان هم بدلیل سابقه خدمت و اشرافیت بر کار، کارنامه درخشانی از خود ارائه کند.

وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری و همراهی خوب اصحاب رسانه با مدیریت استان گفت: انتظار داریم نوع نگرش اصحاب رسانه در امور مربوطه بگونه ای باشد که به همه ابعاد بپردازند و کاستی ها و توانمندی ها را با هم ببینند و با نگاه مثبت مسائل را در معرض دید عموم قرار دهند.

اکبری مقدم با بیان اینکه، رسالت مهم رسانه ها بیان حقایق در جامعه است گفت: ممکن است نکاتی وجود داشته باشد که مدیران از آن غافل باشند، رسانه ها بدور از نگاه سیاسی آنرا به تصویر بکشند.

وی همچنین ضمن تشکر از رسانه های رضوانشهر گفت: با توجه به اطلاعی که بنده از وضعیت این شهرستان دارم، رسانه ها در این منطقه همیشه کمک کار مسئولان بوده اند.

همچنین در این آئین، امام جمعه رضوانشهر نیز در سخنانی گفت: فرماندار قبلی این شهرستان همکاری بسیار خوبی با ما داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین لطف اله عبدالهی در ادامه ضمن انتقاد از عدم هماهنگی و مشورت در معرفی سرپرست فرمانداری رضوانشهر گفت: با ما در این زمینه هیچ گونه مشورت و هماهنگی قبلی نشده است ولی با توجه به اینکه سرپرست فرمانداری این شهرستان که از خانواده روحانیت می باشد مورد حمایت ما خواهد بود.

همچنین، در این مراسم عسکرحسنی پور، فرماندار سابق رضوانشهر نیز در سخنانی به تشریح اقدامات صورت گرفته درطی مدت حضور خود در این شهرستان پرداخت.

عسکرحسنی پور، خدمتگزاری در راه انقلاب و نظام اسلامی را فرصت مناسبی برای کسب رضای خداوند و بندگان دانست و افزود: طی مدت بیش از ۳ سال خدمت اینجانب در سمت فرمانداری رضوانشهر شاهد همکاری و همراهی خوب مردم و مسئولان این شهرستان بودم.

در پایان پس از معرفی محمدمهدی مظفری به عنوان سرپرست فرمانداری رضوانشهر، ایشان در سخنان کوتاهی با تبریک ایام هفته وحدت و بسیج گفت: از حسن اعتماد استاندار محترم گیلان نسبت به اینجانب تشکر می کنم.

سرپرست جدید فرمانداری رضوانشهر افزود: خدمت به مردم این شهرستان افتخاری است که امروز به واسطه خون پاک ۱۳۶ شهید این مناطق نصیب بنده شده است و این فرصت را غنیمت می شمارم.

شهرستان رضوانشهر در گذشته از بخش های تابعه تالش بود که با تصمیم شورای تقسیمات کشوری در سال ۱۳۷۶ از تالش منفک و بعنوان شهرستان مستقل اعلام گردید.

آقایان محمدعلیزاده، علی پاینده، علی حیدری، حسن آقاجانی، احمدبامداد، مختاررضایی، حمیدرضا امام پناهی و عسکر حسنی پور به ترتیب فرمانداران این شهرستان از بدو تأسیس تا کنون بوده اند.

Share