حامد عبدالهی:

مردم به ما بی اعتمادند | منظور رئیس شورا وزن جسمی کاندیداها بود!

حامد عبدالهی با اشاره عدم انتخاب شهردار بعد از بررسی برنامه کاندیداها گفت: عواقب عدم انتخاب شهردار این است که مردم به ما بی اعتمادند و از این همه بی نظمی خسته شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حامد عبدالهی با اشاره عدم انتخاب شهردار بعد از بررسی برنامه کاندیداها و عواقب آن برای شهر گفت: عواقب عدم انتخاب شهردار این است که مردم به ما بی اعتمادند و از این همه بی نظمی خسته شده اند و نارضایتی ایجاد شده است.

رئیس شورای استان گیلان افزود: شورای شهر آمده است که به مردم خدمات دهد. یعنی بتوانیم دور هم بنشینیم و در مورد مسائل مهم شهری تصمیم گیری داشته باشیم و گره ای از مشکلات را باز کنیم. ولی متاسفانه شعارهای انتخاباتی که از خود من تا بقیه دوستان داده اند روی زمین مانده است و امیدواریم هرچه سریعتر برای این مساله فکری شود.

عبدالهی با اشاره به سخنان رئیس شورای شهر که گفته بود«کاندیداهای شهرداری وزن لازم را ندارند» خاطرنشان کرد: احتمالا منظور ایشان وزن جسمی کاندیداهای شهرداری است. از این منظر حتما درست می گویند. من احساسم اینگونه است که منظورشان وزن جسمی ما است و انتظار داشتند که هر کدام ما حدود ۱۵۰ کیلوگرم وزن داشته باشیم! وگرنه ایشان خودشان به هر ۶ نفر رای دادند. و با توجه به شناختی که از رئیس جوان شورا دارم فکر می کنم دانش و توانمندی منظور ایشان نیست.

این عضو شورا با اعلام این که هر رایی اعضای شورا صادر کنند به آن تمکین می کنم خاطرنشان کرد: قاعده دموکراسی همین است و ما آن را پذیرفتیم. هرکسی شهردار شد باید با وی همکاری کنیم. سال گذشته نیز همین گونه بود. ما گزینه سال قبلمان مسعود کاظمی بود که با توجه به انصرافش از آقای نصرتی حمایت کردیم تا با ۱۱ رای کار خودشان را شروع کنند.

حامد عبدالهی با اشاره به عدم تشکیل جلسات کمیسیون ها نیز گفت: خروجی همه این جلسات باید به صحن شورا ختم شود. وقتی مدتهاست جلسات شورا را معطل انتخاب شهردار کردیم چه انتظاری می توان از کمیسیون ها داشت. خود هفت عضو شورا شهریور ماه نامه ای امضاء کردند که اولویت اصلی انتخاب شهردار باشد ولی حال دنبال بهانه های جدید هستیم. اگر شورا روال روتین خود را داشته باشد مشخص است که جلسات کمیسیون ها نیز به خوبی ادامه دارد. همین طور که توانستیم با بحث کارشناسی جابجایی شرکت سبلان خودرو به زرین خودرو را در قالب لایحه ای به شورا ببریم. کاری که در این حوزه باشد زمین نمی ماند. این ها بهانه هایی است که می اورند.

این عضو شورا در پایان با اشاره به این که امیدوار است در هفته آینده کاندیداهای شهرداری معرفی شوند بیان داشت: چند هفته است که آقای علوی همیشه می گویند دوشنبه انتخاب شهردار را داریم ولی معلوم نیست کدام دوشنبه منظور ایشان است. ولی هرچه است باید سریعتر این امر انجام بپذیرد. چون مردم هیچ عذر و بهانه ای را نمی پذیرند. این شهر دیگر خسته تر از آن است که بتواند وزن این دعواها را تحمل کند و امیدواریم به وعده های مردم عمل کنیم و البته این منافع مردمی با لابی ها و حضور در رستوران ها و کافی شاپ های مختلف بدست نمی آید.

Share