نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

بسته حمایتی دولت چاره‌ساز نیست اما التیام‌بخش است

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با ضروری دانستن توزیع بسته‌های حمایتی اعم از کالا و کارت الکترونیکی گفت: بسته حمایتی دولت چاره‌ساز نیست اما می‌تواند التیام‌بخش باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ذبیح نیکفر با اشاره به بسته حمایتی در نظر گرفته‌شده دولت برای دهک‌های پایین جامعه اظهار کرد: بسته حمایتی دولت نباید تنها در یک مقطع زمانی بلکه هرچند وقت یک‌بار بین مردم تهیه و توزیع شود.

وی با اشاره به تورم موجود در جامعه و ضرورت در پیش گرفتن اقدامات تعجیلی برای پایین آورد آن از سوی دولت افزود: دولت باید سازوکاری را در پیش بگیرد تا مردم بیشتر در التهابات بازار ارز و نگرانی‌های آن متوجه تورم و افزایش‌گرانی ها نشوند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بسته حمایتی دولت را کمک‌کننده دانست و گفت: با توجه به گرانی‌های روزمره‌ای که در بازار وجود دارد توزیع بسته‌های حمایتی و کارت الکترونیکی تنها التیام‌بخش است اما نمی‌تواند چاره‌ساز باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بر ضرورت توزیع عادلانه و به‌دوراز رانت‌خواران بسته‌های حمایتی دولت تأکید کرد و افزود: نحوه رساندن بسته‌های حمایتی به مردم باید به‌گونه‌ای باشد که دست سوءاستفاده کنندگان و رانت‌خواران را کوتاه کند.

نیکفر با اشاره به کمین کردن برخی از سوءاستفاده کنندگان در بازار و برهم زدن تعادل در آن در ایام توزیع بسته‌های حمایتی تصریح کرد: اگر اقدامات نظارتی و خودکنترلی در نحوه توزیع بسته‌های حمایتی نباشد نمی‌تواند توزیع آن را به‌درستی هدایت کند.

Share