علیرضا امامی‌فر:

بازیکنان سپیدرود تا لحظه آخر بازی جنگیدند | از سپیدرود حمایت کنند تا مانند راه‌آهن نشود

امامی‌فر خواستار حمایت از تیم سپیدرود شد و گفت: اگر می‌خواهید سپیدرود مانند راه‌آهن نشود باید از این تیم حمایت کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا امامی‌فر مربی سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس از بازی با ذوب آهن با بیان اینکه در کلام می‌توانم‌ بگویم بدشانس بودیم، اظهار داشت: دو نیمه متفاوت داشتیم که در نیمه اول نتوانستیم آنطور باید بازی کنیم.

وی با بیان اینکه ذوب آهن تیم پرآوازه‌ای است و در مقابل تیمی بازی کردیم که نیمکت بسیار قدرتمندی دارد، گفت: بازیکنان ما تا لحظه آخر بازی جنگیدند.

امامی‌فر با اشاره به اینکه از هواداران فهیم و مردم رشت تشکر می‌کنم، گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه ما یک تیم هستیم، اظهار داشت: تیم‌ سپیدرود با تفکرات آقای کریمی پیش می‌رود.

مربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه بازیکنان سپیدرود بسیار دونده عمل کردند، گفت: اگر می‌توانستیم موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی با بیان اینکه ما هفت بازیکن مصدوم در این بازی داشتیم، گفت: در این بازی دو بازیکن امید خود را بازی دادیم‌ و این نوید روزهای خوب را به سپیدرود می‌دهد.

مربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه این تیم در تمامی بازی‌های خود برای امتیاز به میدان می‌رود، گفت: تیمی که می‌خواهد در شرایط مسابقه قرار بگیرد باید براساس بازیکنان خود تیم را تمرین بدهید.

امامی‌فر همچنین ادامه داد: ما باید از تعطیلات به خوبی استفاده کنیم و از این تعطیلات نیز به خوبی استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه علی عباسی و علی عزتی به تمرینات بازگشتند، گفت: ما از تمامی بازیکنان خودمان استفاده می‌کنیم و به آینده امیدواریم.

امامی‌فر خواستار حمایت از تیم سپیدرود شد و گفت: اگر می‌خواهید سپیدرود مانند راه‌آهن نشود باید از این تیم حمایت کنیم.

گفتنی است این بازی بدون گل به پایان رسید.

Share