امید نمازی در کنفرانس خبری پس از بازی با سپیدرود

حق ذوب آهن در این بازی برد بود | هواداران سپیدرود رشت بسیار پرشور هستند

سرمربی ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه حق ذوب آهن در این بازی برد بود، گفت: از بازیکنان خود بسیار راضی هستم زیرا تاکتیک‌های خودمان را به خوبی پیاده کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امید نمازی سرمربی ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری پس از بازی با سپیدرود رشت با بیان اینکه می‌دانستیم بازی سختی داریم زیرا سپیدرود رشت چیزی برای از دست دادن ندارد، گفت: سپیدرود تیم خوبی است و به راحتی نمی‌توان مقابل آنها بازی کرد.

وی با اشاره به اینکه سپیدرود رشت می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد، گفت: سپیدرود در مقابل پرسپولیس تهران نیز به خوبی بازی کرد و به سختی گل خورد.

سرمربی ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: مشکل تیم ذوب آهن این است موقعیت‌های خود را تبدیل به گل نمی‌کند و اگر ۵ موقعیت گل خورد را وارد دروازه می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

نمازی با بیان اینکه کادرفنی سپیدورد این تیم را سرسامان داده است، اظهار کرد: نیمه اول بازی کاملا در دست ما بود، وقتی نمی‌توانیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم مسلما نتیجه مورد علاقه خود را نمی‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه حق ذوب آهن در این بازی برد بود، گفت: از بازیکنان خود بسیار راضی هستم زیرا تاکتیک‌های خودمان را به خوبی پیاده کردیم. سعی می‌کنیم به بالای جدول برسیم و مطمئنم یک جایی بخت به ما رو می‌کند.

سرمربی ذوب آهن اصفهان در خصوص هواداران سپیدرود رشت نیز گفت: هواداران سپیدرود رشت بسیار پرشور هستند و می‌توانند به این تیم کنند و امیدوارم هواداران سایر تیم‌ها نیز به همین صورت پرشور باشند.

گفتنی است این بازی بدون گل به پایان رسید.

Share