آیت‌الله فلاحتی در دیدار با جمعی از جامعه ایثارگری و آزادگان گیلان

عده‌ای با رانت و باندبازی به برخی تصدی‌ها ورود کرده‌اند|کم توجهی به سطوح مدیریتی کشور

امام جمعه رشت به سوء مدیریت و اشکال در بخش‌هایی از سطوح مدیریتی کشور اشاره کرد و افزود: افرادی با رانت و باندبازی به برخی تصدی‌ها ورود کردند و به سطوح مدیریتی کم توجهی شده است در حالی که مسؤولان دست‌پاک و مدیر باید در رأس امور باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزانماینده ولی فقیه در گیلان به سوء مدیریت و اشکال در بخشی از نظام مدیریتی کشور اشاره کرد و گفت: افرادی با رانت و باندبازی به سطوح مدیریتی کشور ورود کردند در حالی که روحیه جهادی باید در نظام مدیریتی جامعه حاکم شود.

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با جمعی از جامعه ایثارگری و آزادگان گیلان با اشاره به اینکه ایثارگران برای همیشه ذخایر انقلاب محسوب می‌شوند اظهار کرد: روزی حفظ کشور و نظام دغدغه ایثارگران بود و اکنون نیز این دغدغه را دارند که جای بسی افتخار است.

وی به سوء مدیریت و اشکال در بخش‌هایی از سطوح مدیریتی کشور اشاره کرد و افزود: افرادی با رانت و باندبازی به برخی تصدی‌ها ورود کردند و به سطوح مدیریتی کم توجهی شده است در حالی که مسؤولان دست‌پاک و مدیر باید در رأس امور باشند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه مدیرانی با دانش و توانمند در گیلان داریم که حتی در حد تصدی وزارت هستند، تصریح کرد: از سال‌های قبل از انقلاب تلاش کردند که مدیران گیلانی در مرکز مسؤولیت نداشته باشند.

امام جمعه رشت به پنهان بودن مشکلات گیلان در زیر سرسبزی آن اشاره کرد و گفت: مسؤولان استانی برای پیشرفت و آبادانی گیلان باید با همدیگر وحدت‌رویه داشته باشند.

وی احداث کمربندی شهر رشت به طرف شرق و غرب گیلان، احیای رودخانه‌های گوهررود و زرجوب و احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی را از نیازهای استان برشمرد و بیان کرد: طرح‌های توسعه‌ای گیلان باید در تراز مردم شهیدپرور این استان باشد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه روحیه جهادی هنوز در جامعه ایثارگری گیلان زنده است، متذکر شد: روحیه مذکور در جامعه وجود دارد و به آن امیدوار هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان به دغدغه‌های اجتماعی جوانان اشاره کرد و یادآور شد: لکه‌های سیاهی در بعضی از بخش‌ها وجود دارد اما آینده جامعه روشن و امیدوارکننده است.

Share