امام جمعه آستارا:

زمان حضور نمایندگان بی‌حال در مجلس نیست | برخی مدیران از آمریکا می‌ترسند و دلداده فرهنگ غرب هستند

حافظ نیا با اشاره به اینکه امروز مجلس زمان حضور نمایندگانی نیست که حال صحبت کردن را ندارند. اظهار داشت: برخی مدیران از آمریکا می‌ترسند و دلداده فرهنگ غرب هستند که آنها باید کنار گذاشته شوند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماز جمعه این هفته شهرستان مرزی بندر آستارا به امامت حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌نیا برگزار شد.

امام جمعه آستارا ابتدا با اشاره به سخنان امام هادی (ع) در باب حسادت گفت: امام هادی(ع) می فرمایند حسد را هر چه پنهان کنند، سرانجام به نحوی آشکار می شود، زیرا حسود پیوسته در اندیشه آن است که به محسود ضربه بزند و او را از اعتبار و موقعیّت بیندازد؛ این است که به هر کاری دست می زند و این سبب می شود حسد را از گفتار، رفتار، نگاه و برخوردهایش بفهمند.

حسادت انسان را وادار به قتل می کند

حجت‌الاسلام حافظ‌نیا همچنین ادامه داد: حسادت انسان را وادار به قتل می کند زیرا انسان حسود چشم دیدن موفقیت دیگران را ندارد.

وی با اشاره به اینکه طمع، دیگر خصیصه زشت برخی افراد است، گفت: نباید به زندگی دیگران طمع داشته باشیم زیرا قناعت طبع از مهمترین ویژگی ها است.

زمان حضور نمایندگان بی‌حال در مجلس نیست

خطیب جمعه آستارا با اشاره به آغاز هفته دولت ضمن تبریک این هفته به ملت بزرگ ایران و دولتمردان گفت: اتحاد همه قوا خصوصاً در شرایط کنونی و دست و پنجه نرم کردن مردم با مشکلات و زمان حساس جنگ اقتصادی با دشمن بسیار مهم بوده و مردم از وکلای خود توقع انتخاب وزرای شایسته و نظارت بر عملکرد آنها دارند.

وی افزود: امروز مجلس زمان حضور نمایندگانی نیست که حال صحبت کردن را ندارند.

حافظ‌نیا افزود: از قوه قضاییه درخواست داریم که به عنوان مدعی‌العموم از حق و حقوق ملت دفاع کرده و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب جای هیچ تأخیری در برخورد با مفسدین و مقصران شرایط کنونی مشکلات کشور نیست.

وی با ذکر انتظارات مردم از دولت گفت: مردم از دولت انتظار تقویت کابینه و جایگزینی مدیران جهادی و انقلابی به جای مدیرانی که با سیاست های دولت همراه نیستند را دارند.

برخی مدیران از آمریکا می‌ترسند و دلداده فرهنگ غرب هستند 

امام جمعه آستارا ادامه داد: برخی مدیران از آمریکا می‌ترسند و دلداده فرهنگ غرب هستند که آنها باید کنار گذاشته شوند.

حجت‌الاسلام حافظ‌نیا اظهار داشت: در آستانه چهل سالگی انقلاب به کوری چشم دشمنان اسلام، انقلاب اسلامی با اتصال به انقلاب حضرت مهدی (عج) اقتدار خود را حفظ خواهد کرد.

علما و روحانیون زبان مردم هستند

وی با اشاره به اینکه علما و روحانیون به‌عنوان زبان مردم هستند، زیرا درد مردم را شنیده و بدون غل و غش آن را به مسئولان دولت منعکس می‌کنند بیان کرد: جامعه روحانیون از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند که بر عملکرد کابینه دولت نظارت دقیق داشته باشند.

حافظ نیا در پایان گفت: انشالله در روز عید غدیر جشن بزرگ در این شهرستان با سخنرانی حضرت آیت الله سید احمد خاتمی در مصلای شهرستان با حضور مردم ولایتمدار آستارا خواهیم داشت.

Share