رییس شورای شهر انزلی

احیای تالاب بین المللی انزلی به اعتبارات ملی نیاز دارد

احمدی فرد با اشاره به صحبت های رئیس محیط زیست که تالاب بیت المللی بندرانزلی نیازمند بودجه ۸۵۰ میلیارد تومانی است، اظهار کرد: قطعا شورای شهر و شهرداری نمی‌توانند چنین هزینه ای برای احیای تالاب در نظر بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر احمدی فرد رییس شورای شهر بندرانزلی شامگاه پنجشنبه در اختتامیه چهارمین جشنواره گلدهی لاله های تالابی اظهار داشت: پروژه های عمرانی شهرداری در طی چهارسال از شورای چهارم حدود صد میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به صحبت های رئیس محیط زیست که تالاب بیت المللی بندرانزلی نیازمند بودجه ۸۵۰ میلیارد تومانی است، اظهار کرد: قطعا شورای شهر و شهرداری نمی‌توانند چنین هزینه ای برای احیای تالاب در نظر بگیرد و احیای تالاب به بودجه و اعتبارات ملی نیاز دارد تا این تالاب بین المللی احیا شود.

احمدی فرد خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم شواری شهر این است که جهت اجرای پروژه های عمرانی، امکانات رفاهی و بهداشتی و اقتصادی برنامه ای در قالب یک طرح به مسئولین ذیربط خود ارائه دهد.

رییس شورای شهر انزلی در مورد عملکرد شورا در خصوص احیای تالاب خاطرنشان کرد: چندین سال است که تیم ژاپنی تحت عنوان جایکا جهت تحقیقات و مطالعاتی در خصوص احیای تالاب بین المللی انزلی داشته و اطلاعات جزئی را ارائه داده که فقط باید اجرایی شود و نیاز به منابع مالی دارد و بنابراین برای برپایی جشن احیای تالاب به عزم ملی همه مسئولین نیازمندیم.

Share