افشین ناظمی خبرداد:

حل مشکل سپیدرود در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون | هواداران برگ برنده سپیدرود هستند

سرپرست سپیدرود رشت از حل مشکل سپیدرود در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال خبر داد و افزود: با پرداخت طلب گلر اسبق باشگاه سپیدرود، تنها پرونده محکومیت قطعی این باشگاه در فدراسیون بسته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، افشین ناظمی با اشاره به پرداخت طلب ۴۰ میلیون تومانی گلر اسبق سپیدرود رشت اظهار کرد: با پرداخت مبلغ بدهی محمدباقر شعبانی که مربوط به دو فصل گذشته است، تنها پرونده قطعی محکومیت سپیدرود در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مختومه شد و سپیدرود مشکلی در استفاده از بازیکنان جدید ندارد.

وی بابیان اینکه مدیرعامل سپیدرود برای پرداخت سایر بدهی‌های برجای‌مانده از فصول قبل در حال تلاش است گفت: شکایت دیگری از سوی امین ترکاشوند بازیکن دو فصل گذشته سپیدرود در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون مفتوح است که به‌زودی این پرونده نیز بسته می‌شود.

سرپرست سپیدرود با اشاره به افت بدنی سپیدرودی‌ها در دیدار مقابل سایپا افزود: سپیدرود تمرینات خود را به دلیل مشکلات مالکیتی، دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز کرد و به همین دلیل نتوانستیم بازی خودمان را مقابل سایپا ارائه بدهیم و در برابر این تیم تن به شکست دادیم.

ناظمی حضور هواداران در ورزشگاه سردار جنگل رشت را برگ برنده سپیدرود مقابل سپاهان دانست و بیان کرد: سپیدرود برخلاف تیم‌های بی هوادار یا کم هوادار، به دلیل حمایت ۹۰ دقیقه‌ای هواداران خود، تیمی ۱۲ نفره است و در ورزشگاه خانگی سردار جنگل باقدرت بیشتری به مصاف رقبا می‌رویم.

وی با بیان اینکه سپیدرود تمرینات منظمی در هفته اخیر برگزار کرده است تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان سپیدرود با تمرینات خوبی که بعد از بازی سایپا انجام دادند، خود را آماده نبرد سنگین با سپاهان کرده‌ و می‌خواهند با پیروزی مقابل شاگردان قلعه نوعی، نخستین پیروزی فصل را رقم بزنند.

Share