وقتی حسنی نگران تیم تهرانی می‌شود

تذکر نماینده رشت به وزیر ورزش به خاطر استقلال و اعتراض هواداران سپیدرود!

چند نماینده مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش و جوانان به دلیل شرایط تیم فوتبال استقلال تذکر دادند که نام یکی از نمایندگان رشت نیز در آن دیده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا باشگاه استقلال این روزها شرایط مناسبی ندارد و جدایی ستاره‌های تیم و عدم جذب بازیکنان کارآمد باعث نگرانی و واکنش هواداران این باشگاه شده است و آنها مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و رئیس مجمع باشگاه را مقصر این اتفاقات می‌دانند.

به دنبال وضعیت تیم استقلال و جدایی چند بازیکن و عدم جذب بازیکنان مدنظر در فصل نقل و انتقالات و اعتراض هواداران این تیم در جریان دیدار برابر پیکان، امروز (یکشنبه) چند نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، نسبت به اوضاع نابسامان استقلال در صحن علنی مجلس تذکر دادند.

در این نامه که به امضای چند نماینه مجلس از جمله محمد صادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی رسیده، عنوان شده که استقلال ۳۰ میلیون هوادار دارد و نسبت به شرایط این تیم نگران هستند و این چنین تصور می‌شود که وزیر ورزش عمدا باعث ایجاد تنش در این باشگاه شده است.

گفتنی است امضای حسنی نماینده رشت پای این تذکر سبب ناراحتی و اعتراض شدید هواداران سپیدرود رشت و داماش را فراهم آورده است، بطوریکه فوتبال دوستان گیلانی، نماینده رشت را متهم به بی‌توجهی نسبت به ورزش استان و دغدغه‌های تنها نماینده گیلان در لیگ برتر کرده اند.

Share