رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان

ایران پوپلین به گورستان ماشین آلات تبدیل شده است|با انتقال این شرکت به مکان دیگر موافق نیستم

متولی صنعت با بیان اینکه ایران پوپلین تبدیل به گورستان ماشین الات شده است، گفت: بنده تاسف خوردم وقتی آنجا را دیدم و انتظار داشتیم که دستگاه و کارخانه بروزرسانی می شد.

احتصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه تمام خواسته و تلاش مسئولان استان بر این است که واحدهای صنعتی استان نوسازی و بهسازی شوند، افزود: در گیلان نسبت به سایر استان ها گام های بهتر و موثرتری برداشته شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات رفع موانع تولید گفت: بیشترین رسیدگی به واحدهای تولیدی در گیلان انجام شده است که رتبه اول کشوری را داریم و در پرداختها نیز رتبه هفتم کشور را داریم.

دلق پوش افزود: برخی از مشکلات واحدهای صنعتی خارج از دست مسئولان استانی است اما با تمام توان مبادرت به رفع مشکلات پرداختیم.

وی با بیان اینکه انتظار عمومی مردم این است که مسئولان کار خود را بهتر انجام دهند، گفت: گیلان زمانی قطب صنعت نساجی بود وو امروز نباید بگذاریم این صنعت روی زمین بماند و باید احیا شود و اگر این مسیله حل نشود انگار کل کشور به آن بی توجه بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با تاکید بر اینکه ایران پوپلین همیشه مورد رصد بوده است، افزود: از مدتها پیش خواسته بودیم که مسئولان مربوطه در این مورد حضور جدی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه ایران پوپلین به گورستان ماشین آلات تبدیل شده است، گفت: بنده تاسف خوردم وقتی آنجا را دیدم و انتظار داشتیم که دستگاه و کارخانه بروزرسانی می شد.

دلق پوش با بیان اینکه بنده به عنوان رئیس صنعت و معدن با انتقال این شرکت به مکان دیگر موافق نیستم، گفت: این شرکت دارای زیرساخت های مناسبی است و نمی‌توانیم چنین زیرسازی ها را در جای دیگر انجام داد.

متولی صنعت استان افزود: از گروه سرمایه گذاری ملی و بانک ملی می‌خواهیم که اعتبار شرکت پوپلین و نساجی را برگردانند. اگر آنها یک گام بردارند ما دو گام برمی‌داریم.

وی ادامه داد: امروز باید صنعت نساجی را همگام با صنعت دنیا بروز رسانی کنیم تا در عرصه های بین المللی قابل رقابت باشد.

دلق پوش با بیان اینکه کارگروه صنعت نساجی در استان تشکیل شده است افزود: امیداریم که گام های موثری در این زمینه برداشته شود.

Share