افتخاری در نماز جمعه فومن

احداث سد لاسک به زودی آغاز می‌شود | ۴۳‌ روستای بخش‌ مرکزی فومن آب شرب ندارند

افتخاری از کلنگ زنی پروژه سد لاسک در آینده نزدیک‌ خبرداد و گفت: حدود ۳۰۰‌ نفر در این پروژه مشغول خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده فومن وشفت درم جلس شورای اسلامی در سخنانش در نمازجمعه این هفته فومن؛ با اشاره به اینکه بنده برای ادامه پروژه جاده ماسوله به ماجلان جذب اعتبار کرده تا قلب ۲۸ سال خفته اش را به تپش بیندازیم، ادامه داد: البته‌ مخالف‌ گذر این‌ جاده از وسط ماسوله هستم.

افتخاری با اشاره به اینکه‌ برای جاده ماسوله به ماجلان به دنبال مطالعه و اجرای کمربندی از روستای اشکلیت هستیم، افزود: برای مردم ماسوله مصوبه سه ماه استفاده از برق ارزان‌ قیمت‌ را گرفته و به دنبال افزایش مدت آن هستیم.

وی تصریح کرد: برای حل مشکل آب ماسوله نیز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جذب کردیم که این مشکل نیز برطرف شد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تصریح براینکه بنده در گذشته گفتم که پروژه گازرسانی که برخی‌ ها به نام خود‌ زدند کار دولت روحانی بود، اضافه کرد: اما برای دیگر پروژه ها پیگیری های نماینده ها تاثیر گذار است و همه نمایندگان موظف شدند که این پروژها را تحویل دهند که در دوسال اخیر در حوزه راه روستایی انقلاب چشمگیری صورت گرفته است.

این مسئول از پیگیری مطالعه و اجرای پروژه سد خالصان فومن‌ خبرداد و متذکر شد: اجرای این پروژه نیاز آب کشاورزی و … غرب گیلان را تامین خواهد کرد.

افتخاری با یادآوری اینکه برای تعمیر منبع آب مرکزی شهر فومن جذب اعتبار کرده بودیم که کار آن هم انجام شد، اشاره کرد: ۸ میلیارد تومان برای تجهیز شبکه برق فومن و ۴ میلیارد برای تجهیز شبکه برق شفت جذب اعتبار کردیم.

وی با بیان اینکه ۴۳‌ روستای بخش‌ مرکزی فومن پس از این همه مدت هنوز آب شرب ندارد، ادامه داد؛ پروژه های انتقال آب رسانی روستایی‌ را از سر گرفته و با اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی به مجریان واگذار شده اند.

افتخاری از کلنگ زنی پروژه سد لاسک در آینده نزدیک‌ خبرداد و گفت: حدود ۳۰۰‌ نفر در این پروژه مشغول خواهند شد.

نماینده مردم فومن و شفت انتقال زمین پیش حصار به شهرداری را در مراحل پایانی عنوان کرد و گفت: به اورژانس های فومن و شفت نیز دو دستگاه آمبولانس اضافه کردیم.

افتخاری با تصریح براینکه از مدرن‌ ترین‌ دستگاه رادیولوژی را برای بیمارستان فومن‌ جذب کرده ایم، ادامه داد: دستگاه سی تی اسکن‌ سنگین وزن نیز‌ بزودی به این بیمارستان خواهد آمد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ساخت فاضلاب شهر شفت را پس از ۲۴ سال برنامه ریزی کرده و به مرحله اجرا خواهیم رساند، ادامه داد: به دنبال ساخت استادیوم فوتبال فومن‌ نیز هستیم.

وی با تاکید براینکه جاده ملاسرا_ شفت_ زنجان در حال آغاز است، گفت: برای نصب تیرهای روشنایی مسیر رشت به فومن که از پروژه های‌ مهندس میرزایی بود نیز اعتبار جذب کرده ایم.

افتخاری همچنین در پایان از دو خبر خوش‌ برای مردم فومن و شفت‌ خبرداد و گفت: فعلا ماهیت این‌ دو خبر را‌ عنوان‌ نمی کنم تا بدخواهان قصد تخریب و سنگ‌ اندازی نکنند.

Share