افتخاری در جلسه شورای اداری فومن:

برای تغییر تلاش کنیم / بسیاری از افراد کارشناس و نخبه با بی‎مهری کنار گذاشته شدند/موتور حرکتی ادارات برای خدمت رسانی به مردم روشن شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم فومن و شفت از فعالیت ۱۱۳ روزه خود به عنوان نماینده خبر داد و گفت: ما در بسیاری از حوزه ها نمره قبولی نداریم و بیش از هزار نامه که بیشترش در مورد اشتغال است به دستم رسیده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم فومن و شفت در جلسه شورای اداری شهرستان فومن با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور امامی است که ما را به بیداری اسلامی رساند و به ما آموخت که دل در گروش داشته باشیم.photo_2016-09-23_19-44-57
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری با بیان اینکه هر صندلی ریاست محصول خون ۲۰۰۰ شهید سرافراز است گفت: مقاومت و صبر و وفاداری ملت ایران در مصاف با قدرتهای جهان مشهود است و هرگز ملت ما در مقابل دشمن زانو نزده بلکه همواره ایستادگی کرده است.

وی تصریح کرد؛ در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام ،عمل هستیم پس به جلسه اکتفا نکنیم و جلسات به جلسات کارشناسی تبدیل شود.
افتخاری اقتصاد مقاومتی را چراغ راه دولت و مسئولان خواند و گفت: استفاده از این چراغ راه وظیفه مسئولان است.
وی استفاده حداکثری و بهینه از فرصتها را برای تحقق شعار سال الزامی عنوان کرد و افزود: با ریل گذاری خدمت را در عمل نشان دهیم.

افتخاری با بیان اینکه آسایش و اشتغال در تغییر فضا باید قابل لمس باشد گفت: حضرت آقا در دیدار با نمایندگان گفتند جوانی که به علت بیکاری با دست خالی به منزل می رود ما مسئولان نظام باید بیشتر از او شرمنده باشیم.

نماینده مردم فومن و شفت ما حصل نظارت درست را امید بیشتر ، اشتغال و رضایتمندی مردم خواند و گفت: برای تغییر و تحرک تلاش کنیم.

افتخاری از مسئولان خواست تا سهم خود را از بودجه اختصاص یافته بگیرند و به عنوان خدمت گذار متعهد تلاش خود را برای ارتقاء شهرستان فراهم کنند.

وی عدم تخصیص اعتبارات را فقط مشکل ادارات ندانست و گفت: این شانه خالی کردن از انجام وظیفه است.

افتخاری گفت: تغییر را به مردم نشان دهیم و در جهت عمران و آبادانی از سرمایه های انسانی و نیروهای زبده و علاقمند استفاده و نسبت به وظایفمان بی تفاوت نباشیم.

photo_2016-09-23_19-45-09نماینده فومن و شفت از مدیران خواست با انگیزه مضاعف تلاش و فقط به بودجه توجه نکنند زیرا بودجه بخشی از ابزار کار است و پیشرفت زمانی حاصل می شود که درگیری مردم با ادارات کمتر شود.

افتخاری افزود: ارباب رجوع را در ادارات سر گردان نکنید و دنبال کاغذ بازی نفرستید بلکه جدولی آماده و در اختیار آنها  بگذارند.

وی تکریم به ارباب رجوع را یک وظیفه خواند و گفت: امروزه روحیه و انگیزه کمتر شده این در حالی است که رئیس اداره که کارش تکراری است باید برنامه ،طرح و کار کارشناسی داشته و برای تصمیم گیری مهم از بدنه کار شناسی داخل اداره استفاده کنیم.

افتخاری با بیان اینکه امروز بسیاری از افراد کار بلد, کارشناس و نخبهبا بی مهری کنار گذاشته شدند گفت: چیدن چندین فکر در کنار هم ما را به سمت پیشرفت می‎برد.

وی تاکید کرد؛ چراغ اخلاق نیکو در ادارات روشن شود زیرا ایرانی را به عنوان نیکوکار و با عاطفه در عالم می شناسند.
وی گفت: نسبت به مردم برخورد تعللی نداشته و امید را به ارباب رجوع تزریق کنید.

نماینده مردم فومن و شفت از فعالیت ۱۱۳ روزه خود به عنوان نماینده خبر داد و گفت: ما در بسیاری از حوزه ها نمره قبولی نداریم و بیش از هزار نامه که بیشترش در مورد اشتغال است به دستم رسیده است.

وی اقدام و عمل را استفاده از توانمندیها خواند و گفت: امروز سیستم اداری ما از بروکراسی و کاغذ بازی رنج می برد.

افتخاری این راه پر پیچ و خم و با دست انداز را افت ادارات خواند و گفت: من در حوزه عمران ورود کردم و برای هر موضوع کارشناسانه از آن دفاع می کنم و اصلا سیاسی بازی ندارم.

وی به تیم کارشناسی خود اشاره کرد و گفت: من با استفاده از نظریات کارشناسان حرف می زنم.

نماینده مردم فومن و شفت انجام خدمات درست را به دو مبنای سیستم نظارتی دقیق و دیگری سیستم اجرائی ماهر و چابک استوار خواند و گفت: موتور حرکتی ادارات برای خدمت رسانی روشن شود.

افتخاری از فرماندار شهرستان تقدیر نمود و گفت: جایگاه فرماندار نظارتی است ولی امروز ایشان پاسخگوی مطالبات مردم از ادارات است.

وی فاصله گرفتن از مردم را فاصله از خدمت و خدمات رسانی خواند و گفت: بی منت از دوش مردم باری را برداریم.

tel final1

Share