عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

جلسه با آقای جهانگیری در مجلس جزو نوادر بود | موضوعات اختلاف زا کنار گذاشته شد

جعفرزاده با بیان اینکه باید با وفاق ملی و اتحاد سه قوه به آمریکا نشان دهیم که تحریم هایشان به ما ضربه ای وارد نخواهد کرد، گفت: در این راستا قرار شده است هر موضوع اختلاف زا همچون استیضاح کنار گذاشته شده تا با وحدت و وفاق و تعامل بیشتر با یکدیگر به حل مشکلات بپردازیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، در گفت و گو با برنا با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود در کشور گفت: ایران تجربه مدیریت روزهای سخت تر از این روزها را هم دارد. مردم ایران نفت ۵ دلاری و فروش آن و نگرفتن پول آن را هم دیده اند.

وی با بیان اینکه جلسه غیر علنی دیروز مجلس برای هماهنگی ها و بیان نقص ها و اشکالات برگزار شد، افزود: این جلسه از نوادر جلساتی بود که اشکالات را به همراه راهکار بیان شد. در این جلسه برخی مشکلات از جانب آقای جهانگیری تایید و برخی نیز توسط وی توضیح داده شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه غیر علنی لاریجانی اعلام کرد که سرزنش کردن و بیان صرف مشکلات نباید نتیجه این جلسه باشد و به همه تذکر دادند که مقصر شناختن یکدیگر مشکلی را حل نمی کند و نمایندگان نیز از این امر عبور کردند. هر چند در ابتدای جلسه سرزنش ها و بیان تکراری مشکلات را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه لاریجانی از جهانگیری خواست که جمع بندی ها همراه با راه حل باشند، افزود: هم جهانگیری خوب صحبت کرد و هم جمع بندی رئیس مجلس خوب بود. به شکلی که من به جمع شدن این آشفتگی و از هم پاشیدگی بازار امیدوار شدم.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه خروجی جلسات باید به سمت بالا رفتن توان خرید مردم و جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی شود، تصریح کرد: نمی توان برای حل مشکلات زمان مشخص کرد اما به طور طبیعی، با توجه به تاریخ های مشخص شده از سوی ترامپ پریشان حال این امر باید در بازه زمانی کوتاه رخ دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه باید با وفاق ملی و اتحاد سه قوه به آمریکا نشان دهیم که تحریم هایشان به ما ضربه ای وارد نکرده و مجددا ملت ایران سرافراز از این مشکلات خارج خواهند شد، افزود: در این راستا قرار شده است هر موضوع اختلاف زا همچون استیضاح کنار گذاشته شده تا با وحدت و وفاق و تعامل بیشتر با یکدیگر به حل مشکلات بپردازیم.

Share