عباسی در نشست اشتغال، سرمایه‎گذاری و بومگردی

بانکهای استان گیلان چوب لای چرخ می‌گذارند | مردم روستاها درباره طرح اشتغال روستایی توجیه نیستند

عباسی با انتقاد از بانکهای استان گیلان گفت: متاسفانه بانکها چوب لای چرخ می گذارند و بجای اینکه بیشتر تمرکزشان در پرداخت و رفع مشکلات مردم باشد به دنبال مطالبات خود از تولیدکنندگان هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانکهای استان گیلان انتقاد کرد.

اسداله عباسی در نشست اشتغال، سرمایه‎گذاری و بومگردی که با حضور آرش فرزام صفت جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع استانداری گیلان برگزار شد با انتقاد از بانکهای استان گیلان گفت: متاسفانه بانکها چوب لای چرخ می گذارند و بجای اینکه بیشتر تمرکزشان در پرداخت و رفع مشکلات مردم باشد به دنبال مطالبات خود از تولیدکنندگان هستند.

وی افزود: مساله بومگردی در ۴۲۷ روستای شهرستان رودسر اگر ۱۰ درصد آن عملی بشود بسیاری از مشکلات ما حل میشود که متاسفانه اینگونه نیست.

عباسی با اشاره به اشتغال روستایی و عدم توجیه آن برای روستاییان گفت: مگر همه ابنترنت دارند که متوجه بشوند. اشتغال روستایی یا طرح کارا نیازمند آموزش همگانی است. مگر همه مردم تلویزیون نگاه می کنند و وقت دیدن توضیحات آقای استاندار و فرماندار را دارند؟ اینقدر کارآفرین را اذیت و سرگردان می کنیم که خسته میشود.

نماینده مردم رودسر و املش یادآور شد: این وظیفه مدیران ماست که مردم را در روستاها توجیه کنند.

وی افزود: استان گیلان سی و یکمین استان در جذب اعتبارات است. مطالبات مردم را خاضعانه پاسخ دهیم و سعی نماییم مشکلات مردم راحل کرده و بیشتر از این مردم را اذیت نکنیم.

Share