نصرتی در جمع اعضای شورا مطرح کرد

امضای قرارداد مطالعات تراموای رشت | حسابهای شهرداری تا ۱۰ ماه آینده مسدود نمی‌شود

شهردار رشت با بیان اینکه حسابهای شهرداری تا ۱۰ ماه آینده مسدود نمی‌شود، گفت: در حال حاضر ۷۴ چک بر گشتی از سال ۹۱ داریم که امکان دارد درآینده برای ما مشکل ساز شود.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت در پاسخ به سوالات اعضای شورا گفت: برای تصفیه خانه شیرابه لندفیل سراوان جلسات متعددی با فرمانداری و دیوان محاسبات گذاسته شده است که در جمع بندی این جلسات به این نتیجه رسیدیم که کار ادامه پیدا کند و شرکتی که قراداد با آن بسته شده است کار تصفیه خانه را انجام دهد و به صورت یک ماه آزمایشی کار کند و پس از آنکه تایید آب و فاضلاب و محیط زیست را دریافت کرد مبالغ پرداخت گردد.

مسعود نصرتی همچنین گفت: قرارداد مطالعات تراموای رشت به مبلغ دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان بسته شده است.

وی درباره سایر پروژه‌ها گفت: تقاطع غیر همسطح مصلا را در دست بررسی داریم که متاسفانه بعد از گذشت ۴ جلسه نتوانستیم مجوز ساخت تقاطع را بگیریم و اگر زیاد طول بکشد مجبوریم این پروژه را از بودجه ۹۷ حذف کنیم.

شهردار رشت در مورد تالاب عینک اظهار کرد: بدور از دعواهای مالکیتی در تالاب عینک قرار شد به صورت اجاره و مشابه اقدام صورت گرفته در پارک لاکان در این تالاب نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

نصرتی افزوذ: جلسه ای با هنرمندان برگزار شد و قرار شده است که در طول سال هرشب در پیاده راه تئاتر داشته باشیم و قراردادی هم نیاز نیست بسته شود و فقط با تاییده گرفتن بعد از گذشت یک هفته پول خود را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: در مورد اجلاس بین المللی شهر خلاق خوراک که آذر ماه قرار است برگزار شود کلیات آن تصویب رسیده است و برای جزیات نیاز به جلسه دیگری در مورد تامین منابع مالی و بقیه موارد هستیم و برای اینکار پیشنهاد می‌کنم و دو نماینده از شورا در جلسات حضور داسته باشند.

نصرتی در پاسخ به سوالی درباره اینکه همچنان به کار خود در شهرداری رشت ادامه می‌دهد یا اینکه عازم تهران و زیر مجموعه یکی از سازمانهای وزارت کشور خواهد شد، اظهار کرد: این موضوع شایعه نیست اما بنده هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته‌ام و هر وقت تصمیم نهایی خود را بگیریم در ابتدا شورا را در جریان خواهم گذاشت.

وی با بیان اینکه لیست اضافه کار و پاداشها را ارسال کرده ام تصریح کرد: چندین مرحله خواستیم که کمیته انتصابات تشکیل شود اما این کمیته در شهر رشت جواب نمی‌دهد و تحت فشار قرار میگرد.

شهردار رشت با بیان اینکه مصاحبه‌ای با هیچ یک از رسانه‌ها انجام نداده، اظهار کرد: در بودجه یک سری ردیف هایی داریم که تحقق پیدا نمی کند.

وی در مورد طرح تفصیلی رشت گفت: متاسفانه شهرداری رشت تنها شهرداری است که کارفرمای طرح تفصیلی آن راه و شهرسازی است و بنده نیز دنبال پاسخ به همان سوالاتی در مورد طرح تفصیلی هستم که از بنده سوال می‌پرسند!

نصرتی در مورد تسویه حساب با پیمانکاران گفت: ابتدا با پیمانکاران جز تسویه حساب کردیم و پیمانکاران بزرگ در نوبت پرداخت هستند.

حسابهای شهرداری تا ۱۰ ماه آینده مسدود نمی‌شود

به گزارش دیارمیرزا شهردار رشت با بیان اینکه حسابهای شهرداری تا ۱۰ ماه آینده مسدود نمی‌شود، گفت: در حال حاضر ۷۴ چک بر گشتی از سال ۹۱ داریم که امکان دارد درآینده برای ما مشکل ساز شود.

وی در مورد کارگران حجمی گفت: پیشنهاد میکنم لایحه نظارت بر شرکت های حجمی هرچه سریعتر در شورا مورد بررسی قرار گیرد.

نصرتی با اشاره به اینکه با تفویض اختیار به مدیران شاهد ایجاد انگیزه در بین مدیران هستیم، اظهار کرد: در آینده نزدیک شاهد مدیرانی خواهیم بود که با انگیزه تر برای شهر و شهرداری کار کنند.

Share