آیت‌الله حسینی اشکوری

مسئولان خدمات‌رسانی به حادثه‌دیدگان سیل گیلان را با جدیت پیگیری کنند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سیل منطقه اشکورات گفت: اکنون همه مسئولان و نیروها مشغول خدمت‌رسانی و کمک هستند اما باید دقت شود با گذشت زمان کارها رها نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدعلی حسینی اشکوری صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: آرزو داشتم در زمان بهتری در جمع شما حاضر می‌شدم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری حوادثی مانند سیل رودسر را نوعی درس عبرت دانست و تصریح کرد: چنین حوادثی باعث می‌شود تا در هر جایگاهی هستیم وظیفه خود را به‌درستی انجام دهیم زیرا مرگ هر لحظه ممکن است سر برسد.

آیت‌الله حسینی اشکوری با تاکید بر اینکه مرگ ممکن است با شکل‌های گوناگون به سراغ انسان بیاید ابراز داشت: هیچ شکی ندارم که مسئولان استان گیلان وظایف خود را برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان به‌درستی انجام می‌دهند.

مدرس حوزه علمیه قم با انتقاد از عدم پخش به موقع بیانیه تسلیت خود در صدا وسیمای مرکز گیلان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا این بیانیه را با تاخیر پخش کردند اما من در آن پیام از تلاش‌های مسئولان استان گیلان تشکر کردم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انجام خدمات حوزه راهداری و برآورد نهایی خسارات زمان‌بر است خاطرنشان کرد: محدودیت‌های مالی دولت خدمت‌رسانی را سخت می‌کند.

آیت‌الله حسینی اشکوری با تاکید بر لزوم رفتار ملاطفت‌آمیز با سیل‌زدگان منطقه کاکرود اشکورات شهرستان رودسر اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله در حال حاضر این است که مسئولان اقدامات خود را رها نکنند.

مدرس حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در این زمان که ابتدای وقوع حادثه است همه مسئولان و نیروها مشغول خدمت‌رسانی و کمک هستند اما باید دقت شود با گذشت زمان کارها رها نشود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت از نظر درآمدی در تنگنا و محدودیت است تصریح کرد: به مردم اطمینان می‌دهم که مسئولان و خدمتگزاران برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش می‌کنند.

آیت‌الله حسینی اشکوری با تاکید بر اینکه مردم نباید فقط منتظر اقدامات و کمک‌های دولت باشند ابراز داشت: از خیران و افرادی که بضاعت مالی مناسبی دارند می‌خواهم تا به سیل‌زدگان شهرستان رودسر کمک کنند.

 آیت‌الله حسینی اشکوری مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای کمک به سیل‌زدگان منطقه کاکرود اشکورات رحیم آباد رودسر اهداء کرد.

Share