فرماندار رشت:

هرگونه نابه‌سامانی بازار در ماه مبارک رمضان غیرقابل قبول است

سیدمحمد احمدی با تاکید بر اینکه هرگونه نابه‌سامانی بازار در ماه مبارک رمضان غیرقابل قبول است گفت: مراکز بهداشت باید واحد‌های موادغذایی را با جدیت نظارت کرده و با واحدهای فاقد مجوز برخورد کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سیدمحمد احمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رشت در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی در راستای تنظیم بازار، برخورد با سودجویان و آرامش بازار مسئول هستند.

فرماندار رشت با اعلام وظیفه دستگا‌های اجرایی در ماه رمضان دو برابر می‌شود عنوان داشت: به همه بازاریان، اصناف و به ویژه نانوایان توصیه می‌کنیم تا در ماه رمضان با دقت بیشتری به مردم خدمات‌رسانی کنند.

احمدی با اعلام اینکه طرح ساماندهی واحدهای عرضه‌کننده مواد غذایی در ماه مبارک رمضان در شهرستان رشت اجرا می‌شود تصریح کرد: هرگونه نابه‌سامانی بازار در ماه مبارک رمضان غیرقابل قبول است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت خاطرنشان کرد: هر تصمیمی خارج از ستاد ساماندهی واحدهای عرضه‌کننده مواد غذایی شهرستان رشت برای بازار این شهرستان گرفته شود غیرقانونی است.

وی با اعلام اینکه هرساله قبل از ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم برای برنامه‌ریزی در راستای تنظیم بازار اعلام می‌شد گفت: اینکه تاکنون مرغ و گوشت را به عنوان کالای اساسی اعلام نکردند می‌توان به فال نیک گرفت.

احمدی با تاکید بر اینکه مسئولان حوزه دامپزشکی باید نظارت‌های لازم را با جدیت بیشتر در این ماه اعمال کنند خاطرنشان کرد: مراکز بهداشت باید واحد‌های موادغذایی را با جدیت نظارت کرده و با واحدهای فاقد مجوز برخورد کنند.

فرماندار رشت بیان اینکه اصلاً قابل قبول نیست که کارکنان واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان اقدام به روزه‌خواری کنند گفت: براساس تصمیم اخذ شده در صورت مشاهده چنین مواردی با مسئول واحد صنفی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از مردم توقع داریم تا به هیچ وجه در اماکن عمومی اقدام به روزه‌خواری نکنند خاطرنشان کرد: ما با تمام توان و ظرفیت قانونی‌مان با واحد‌های صنفی اخلالگر بازار برخورد می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اعلام اینکه باید از تمام ظرفیت‌های حاکمیت برای خدمت‌رسانی به مرم استفاده کرد گفت: نانوایان باید نان مورد نیاز مردم در شب‌های قدر و احیاء را تامین کنند.

احمدی با بیان اینکه مراکز بهداشت باید به شیوه طبخ نان‌ توسط نانوایی‌ها نظارت کنند تا موارد بهداشتی رعایت شود تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان وظیفه این مراکز سنگین‌تر است.

فرماندار رشت اقدام ترامپ در راستای خروج از برجام را اقدامی نابخردانه دانست و اظهار داشت: ارکان قوا در حال حاضر باید بیشتر از گذشته در کنار هم حضور داشته باشند زیرا امروز بحث منفعت ملی در میان است و زمان ایرادگیری از یکدیگر نیست.

احمدی با بیان اینکه ملت و مسئولان ایران به بدعهدی‌های آمریکا عادت کرده‌اند خاطرنشان کرد: این نخستین باری نبود که آمریکا تعهداتش را نقض کرده و زیر پا می‌گذاشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت تا کید بر لزوم جلوگیری از حضور افراد سودجو در بازار ماه مبارک رمضان عنوان داشت: اگر واحد عرضه موادغذایی در ماه رمضان ایجاد شد و نکات بهداشتی را رعایت می‌کرد با او همکاری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان امسال با قدرت و جدیت بیشتری در راستای رفع نگرانی مردم تلاش می‌کنیم خاطرنشان کرد: نان از مهم‌ترین نیازهای مردم در ماه رمضان است که باید به میزان کافی تامین شود.

Share