محمدحسن عاقل منش:

شهرداری رشت ملزم به احداث کمپینگ اسکان مسافر در ورودی‌های شهر شد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی رشت از الزام شهرداری رشت به احداث کمپینگ اسکان مسافر در ورودی‌های اصلی شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، محمدحسن عاقل منش با اشاره به بزرگداشت شیخ بهائی و روز معمار اظهار کرد: در چند سال اخیر کار منحصربه‌فردی در حوزه معماری در رشت دیده نشده و این در حالی است که معماری اسلامی آثار فاخری در رشت درگذشته از خود بر جای گذاشته است.

وی افزود: امروزه بیشتر کارها در این حوزه تکراری شده و با توجه به فعالیت هنرمندان فرهیخته در این عرصه امیدواریم شاهد آثار فاخری برگرفته از نبوغ و اندیشه ذاتی آنان در شهر باشیم.

عاقل منش به احداث کمپینگ‌های اسکان مسافر در ورودی‌های اصلی شهر رشت اشاره و تصریح کرد: در ایام نوروز امسال حجم ورود مسافران به رشت ۳۶ درصد افزایش داشت و دو هزار و ۴۰۰ نفر در عید امسال وارد شهر رشت شدند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت گفت: احداث کمپینگ‌های نوروزی توسط شهرداری رشت و با مشارکت بخش خصوصی باید به‌صورت یک الزام مطرح و این مهم موجب ماندگاری گردشگران در رشت بشود.

وی به وضعیت هتل ایران در رشت اشاره و خاطرنشان کرد: این ساختمان سال‌هاست که به حال خود رهاشده و پیشنهاد می‌کنم به‌صورت تلفیقی از این مکان استفاده شود.

عاقل منش با اشاره به وضعیت ساختمان ساعت شهرداری رشت افزود: باید از ظرفیت‌های این بناهای قدیمی به‌منظور ایجاد موزه با موضوعات مختلف و در راستای جذب گردشگر استفاده کنیم.

Share