معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان:

برگزاری اولین همایش ملی انتخاب جوانان کارآفرین به میزبانی گیلان

جوانان کارآفرین برای ثبت نام و حضور در اولین همایش ملی انتخاب جوانان کارآفرین کشور تا ۱۰ اردیبهشت به سایت www. karafarinjavan97.ir مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اعلام این خبر گفت: وزارت ورزش و جوانان در راستای شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و همچنین حمایت از تولید کننده داخلی و اشتغالزایی اولین همایش ملی انتخاب جوانان کارآفرین کشور را از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت ۹۷ در مجتمع فرهنگیان دهکده ساحلی انزلی برگزار می کند .

هاشم اسماعیلی افزود: جوانان کارآفرین کشور برای ثبت نام و حضور در این همایش ملی تا ۱۰ اردیبهشت فرصت دارند تا به سایت www.karafarinjavan97.ir مراجعه کنند.

وی گفت: نفرات انتخاب شده از ۲۲ اردیبهشت پذیرش خواهند شد و علاوه بر دوره ها و کارگاههای آموزشی ۲ روزه، روز ۲۵ اردیبهشت در مراسم اختتامیه توسط مسئولین ارشد کشوری و استانی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
معاون امور فرهنگی و جوانان با اشاره به اینکه دبیرخانه این همایش از هفته گذشته کار خود را در گیلان آغاز کرده است، گفت: شناسایی جوانان برتر در حوزه کارآفرینی، استفاده و بهره گیری جوانان از الگوهای مشابه سایر استانها، ایجاد انگیزه در بین جوانان و همچنین توانمندسازی و آموزش علمی کارآفرینان در کارگاههای آموزشی پس از همایش از اهداف همایش ملی انتخاب جوانان کارآفرین است.
Share