فرمانده ناوگان شمال در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد

یکدلی نیروهای مسلح برای حفظ تمامیت ارضی کشور | برگزاری مراسم روز ارتش در رشت

دریادار دوم عرشه باقری گفت: نیروهای مسلح دارای یک فرمانده هستند و در هر لباسی که باشند در اقدام و عمل با یکدیگر دارای مشارکت بسیار زیادی هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با دریادار دوم عرشه و ستاد احمدرضا باقری فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) دیدار کرد.

فرمانده ناوگان شمال با تبریک اعیاد و همزمانی بهار طبیعت با بهار معنویت در خصوص این دیدار به دیارمیرزا گفت: احساس یکدلی، یکرنگی و مودت بین نیروهای مسلح در قالب اینگونه ملاقاتها تبلور پیدا می‌کند و حضور سردار عبدالله پور و سایر فرماندهان سپاه در نیروی دریایی نشان دهنده همین یکدلی و یکرنگی است.

دریادار دوم عرشه باقری با بیان اینکه این دیدار به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح دارای یک فرمانده هستند و در هر لباسی که باشند در اقدام و عمل با یکدیگر دارای مشارکت بسیار زیادی هستند و به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران این اتحاد و وحدت برای حفظ تمامیت ارضی کشور و انقلاب تبلور یافته است.

فرمانده منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) در رابطه با رژه روز ارتش نیز اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی سایر نیروهای مسلح راس ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح در جنب بوستان ملت رشت مراسم روز ارتش را برگزار خواهند کرد.

Share