رئيس پليس راهنمايی و رانندگی گیلان خبر داد:

کاهش ۵۰ درصدی آمار متوفیان حوادث رانندگی درون شهری در گیلان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از کاهش ۵۰ درصدی آمار متوفیان حوادث رانندگی درون شهری استان در تعطیلات نوروز ۹۷ نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از کاهش ۵۰ درصدی آمار متوفیان حوادث رانندگی درون شهری استان در تعطیلات نوروز ۹۷ نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: با همکاری کاربران ترافیکی در رعایت قوانین و مقررات از ابتدای طرح نوروزی با کاهش ۵۰ درصدی تعداد جان باختگان حوادث ترافیکی در مدت مشابه سال قبل مواجه بوده ایم.

این مقام انتظامی افزود: در طرح نوروزی امسال پلیس راهور با همه توان و نیروی انسانی خود در قالب تیم های گشتی خودرویی و پیاده اقدام به کنترل ترافیک کرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات پلیس و همراهی مردم در کاهش تصادفات فوتی و جرحی در حالی روند کاهشی داشته که شاهد افزایش میزان مسافرت های نوروزی در استان بوده ایم،خاطرنشان کرد: عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم علل اصلی وقوع تصادفات در استان به شمار می روند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی ۲۷۴ فقره تصادف در معابر درون شهری استان رخ داده است، ابراز امیدواری کرد رانندگان با رعایت قوانین و مقررات، از حوادث رانندگی جلوگیری کنند.

Share