دبیر ستاد خدمات سفر آستارا در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و استقبال مسافرین نوروزی از نقاط گردشگری آستارا

داریوش ملک‌زاده گفت: گردنه حیران، پارک حیات وحش، تالاب استیل، نوار ساحلی، باغ پرندگان و بقعه پیر قطب الدین صفوی، آبشارلاتون و موزه فرهنگ و آموزش مدرسه حکیم نظامی از جاذبه های گردشگری آستارا است و همه ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا از برپایی نمایشگاه صنایع دستی با محوریت گلیم در دو نقطه شمالی و جنوبی این شهرستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه در محل های ایست بازرسی قلعه و فلکه شهدای گمنام شهرستان آستارا دایر می‌باشد.

داریوش ملک‌زاده همچنین در ادامه با اشاره به اینکه در هرکدام از این نمایشگاه ها ۵۰۰ اثر عرضه شده که شامل گلیم، عروسک های کاموایی و غیره عرضه می شود، تصریح کرد: ساعات بازدید این نمایشگاه ها از ۱۶ تا ۱۸ می‌باشد و تا پایان تعطیلات نوروزی دایر است.

وی گفت: بزودی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در محل نمایشگاه های دائمی آستارا (روبروی اداره فرهنگ و ارشاد) برگزار می‌شود.

استقبال مسافرین نوروزی از نقاط گردشگری شهرستان آستارا

با آغاز سال نو و ورود گردشگران داخلی و خارجی به شهرستان مرزی بندر آستارا مناطق گردشگری شهرستان پذیرای خیل عظیم مسافران نوروزی شد.

دبیر ستاد خدمات سفر آستارا از استفاده ۷۰ درصدی مسافرین نوروزی از اماکن اقامتی شهرستان در دو روز اول سال ۹۷ خبر داد.

 ملک‌زاده افزود: گردنه حیران، پارک حیات وحش، تالاب استیل، نوار ساحلی، باغ پرندگان و بقعه پیر قطب الدین صفوی، آبشارلاتون و موزه فرهنگ و آموزش مدرسه حکیم نظامی از جاذبه های گردشگری آستارا است و همه ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند.

Share