چند گام برای مردمی‌تر شدن نماز جمعه

اقدامات تحسین برانگیز آیت‌الله فلاحتی امام جمعه رشت

آیت الله فلاحتی نماینده جدید ولی فقیه در گیلان در همین اولین روزهای حضور خود در رشت چند گام برای مردمی‌تر شدن نماز جمعه برداشته است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چندی پیش اقدامات آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز نقل محافل شده بود و مردم و اصحاب رسانه از اینکه امام جمعه یک شهر سوار تاکسی و مترو می‌شود، به تماشای یک مسابقه فوتبال می‌رود و دستور می‌دهد تا نرده‌های حدفاصل میان مردم و مسئولان در نماز جمعه برچیده شود، استقبال کردند.

حالا آیت الله فلاحتی نماینده جدید ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نیز در همین اولین روزهای حضور خود در رشت چند گام برای مردمی‌تر شدن نماز جمعه برداشته است. اول از همه اینکه امام جمعه رشت به همه اعلام کرده که راضی نیست برای او بنر و پلاکارد تبریک نصب شود. دیگر اینکه اعلام کردند که همانند امروز و مانند تمام مردم از درب عمومی به مصلی ورود و خروج خواهند کرد و مردم نیز می‌توانند به‌طور مستقیم ایشان را ملاقات کرده و مشکلاتشان را مطرح کنند.

همچنین حضور سرزده آیت الله فلاحتی در مسجد سرخبنده رشت و اقامه نماز جماعت در این مسجد نیز دیگر اقدام تحسین برانگیز ایشان بوده است.

بدون شک همه مردم از اینکه بتوانند بدون فاصله با نماینده ولی فقیه که نقش پدر معنوی استان را دارد، گفتگو کنند و مشکلاتشان را با او در میان بگذارند، خوشحال خواهند شد و امیدوارند که روز به روز فاصله بین مردم و سایر مسئولان نیز کمتر و کمتر شود.

اقامه نماز جماعت در مسجد سرخبنده رشت

Share