در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول

پیروزی ارزشمند ملوان در خانه حریف | تساوی‌های ملوان در آستانه سال جدید پایان یافت

در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول که آخرین هفته در سال ۹۶ بود، دو تیم ملوان بندر انزلی و ماشین سازی تبریز به میزبانی شاگردان عباس آقایی به مصاف هم رفتند و در پایان این ملوانان بودند که با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پس از چهار تساوی متوالی بالاخره به پیروزی دست یافت.

در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول که آخرین هفته در سال ۹۶ بود، دو تیم ملوان بندر انزلی و ماشین سازی تبریز به میزبانی شاگردان عباس آقایی به مصاف هم رفتند و در پایان این ملوانان بودند که با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کردند.

در این مسابقه ابتدا علیرضا رمضانی تیم میزبان را در خانه از شاگردان دست نشان پیش انداخت، اما پیش از پایان نیمه اول تیم ملوان بندر انزلی با دو گل حافظ یعقوبی در دقیقه ۲۲ و عرفان پورافراز در دقیقه ۴۵ با پیروزی به رختکن رفت و در نیمه دوم نیز دست نشان برخلاف سایر دیدارهای این فصل موفق به حفظ برتری شد و با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کرد.

با این سه امتیاز ملوان ۴۲ امتیازی شد و فاصله ۱۱ امتیازی با صدر جدول دارد. آنها رتبه هشتم را در اختیار دارند و در ۶ دیدار باقی مانده نیاز به معجزه برای لیگ برتری شدن دارند.

در سوی دیگر تیم ماشین سازی تبریز با این تساوی ۲۹ امتیازی شد تا همچنان با منطقه خطر فاصله خود را حفظ کند.

Share