نبرد بهترین خطوط دفاع گروه یک و دو مرحله مقدماتی برنده نداشت

تساوی ارزشمند داماش گیلان در خانه حریف

در چهارچوب هفته دوم از مرحله پایانی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات، دو تیم نفت و گاز گچساران و داماش گیلان در استادیوم شهدای نفت دوگنبدان گچساران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در چهارچوب هفته دوم از مرحله پایانی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهدای نفت دوگنبدان گچساران میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود که این دیدار پس از نود دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل مساوی به پایان رسید.

مسلم حق شناس، محمد مختاری (کنعان طاهرنژاد)، سید کاظم رحمانی، آرمین منفرددوست، میلاد پورمحسن، علی اصغر کریمی، محمد طالبی، میثم میرپسندیده، سعید طالبی، صادق رضایی (میلاد پورصف شکن) و سعید مرتضوی (هادی سهرابی) در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

نبرد دو تیم داماش و نفت و گاز در واقع نبرد بهترین خطوط دفاع گروه یک و دو مرحله مقدماتی بود. داماشی ها در ۱۹ بازی مرحله اول ۷ گل دریافت کرد و گچساران هم در ۲۰ مسابقه ۱۳ گل خورد. از سویی دیگر گچسارانی ها در ده بازی خانگی مرحله نخست ۹ برد و یک تساوی بدست آورده بودند و داماشی ها هم هرگز در بازی های خارج خانه شکست نخورده بود.

داماشی ها به مانند عزیمت خود به گچساران در سفری مارکوپولویی و پس از ۲۴ ساعت از مسابقه به رشت خواهند رسید.

در جدول مسابقات شاهین با ۶ امتیاز در صدر و داماش و نفت و گاز با ۴ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند.

داماشی ها در چهارچوب هفته سوم مسابقات از ساعت ۱۴:۴۵ روز دوشنبه ۲۱ اسفند در استادیوم سردار جنگل میزبان سردار بوکانی خواهد بود که امروز در زمین خود با نتیجه دو بریک پالایش نفت آبادان را شکست داد.

Share