فرمانده سپاه قدس گیلان:

کشور را در تولید برنج به خودکفایی می‌رسانیم|مطلوب‌سازی تولید برنج راهکاری برای اشتغالزایی

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اجرای طرح “مطلوب‌سازی تولید برنج” سبب خوداتکایی و خودکفایی کشور در حوزه تولید برنج می‌شود گفت: بسیج آمادگی دارد در حوزه‌های مختلف با دولت همکاری کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم رونمایی از “طرح مطلوب سازی تولید برنج” در سالن شهدای صالحین سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: امروز نظام سلطه برای ضربه زدن به نظام اسلامی از هیچ کاری دریغ نمی‌کند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری دوران “بزن در رو” برای دشمنان انقلاب تمام شده است عنوان داشت: اگر امروز خطایی از کشورهای استکباری سر بزند جواب سختی به آن‌ها می‌دهیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به‌دنبال ضربه زدن به دو حوزه دفاعی و اقصادی کشور است خاطرنشان کرد: ورود در عرصه‌های نظامی و جنگ معمولی‌ترین کار سپاه است و مهم‌ترین اقدام سپاه انجام اقداماتی است که در راستای خدمت رسانی به مردم بر زمین مانده است.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اجرای طرح ساخت هزار واحد مسکن روستایی برای افراد تحت‌ پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان گیلان تصریح کرد: در انجام چنین پروژه‌های اقشار مختلف مردم و بسیجیان، سپاه را یاری می‌دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تشریح علل اجرای طرح “مطلوب‌سازی تولید برنج” در استان ابراز داشت: امنیت غذایی اهمیتی یکسان با امنیت دفاعی دارد و اجرای چنین پروژه‌ای نوعی ایستادگی و مقابله با هجمه‌های دشمن است.

وی با اعلام اینکه گیلان می‌تواند به‌عنوان قطب زیتون کشور مطرح شود افزود: امروز دشمن در حوزه “بیوتروریسم” اقداماتی را انجام داده است تا ما غذای سالم نداشته باشیم اما با بهره‌گیری از توانایی دانشمندان داخلی می‌توان این نقشه دشمن را خنثی کرد.

سردار عبدالله‌پور اجرای طرح “مطلوب‌سازی تولید برنج” را راهکاری برای اشتغالزایی در استان گیلان دانست و اظهار داشت: امروز بسیج مهندسان کشاورزی باید نیروهای توانمند در حوزه کشاورزی جذب و پس آموزش به کار گیرد.

وی با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه کشاورزی در سراسر کشور ابراز داشت: اجرای بیش از ۳ هزار شبکه همگام با کشاورز و همچنین آماده سازی باغات مختلف در سراسر کشور برای کشاورزان از جمله این اقدامات است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه اجرای طرح “مطلوب‌سازی تولید برنج” سبب خوداتکایی و خودکفایی کشور در حوزه تولید برنج می‌شود خاطرنشان کرد: بسیج آمادگی دارد در حوزه‌های مختلف با دولت همکاری کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: ۳۵ درصد از بازداشت شدگان فتنه اخیر دارای مشکلات خانوادگی بودند و این نشان می‌دهد در حوزه اجتماعی نیاز به کار بیشتر هستیم.

Share