در نشست مالک سپیدرود با بازيكنان و كادر فني تيم هاي پايه

سعید متقی طلب بعنوان مدیر تیم‌های پایه باشگاه سپیدرود رشت معرفی شد

در نشست جواد تن زاده، مالک باشگاه سپیدرود رشت با بازیکنان و کادر فنی تیم های پایه، سعید متقی طلب بعنوان مدیر تیم های پایه باشگاه سپیدرود رشت معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جواد تن زاده مالک باشگاه سپیدرود رشت عصر امروز در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم های پایه این باشگاه با بیان اینکه مهم ترین سرمایه گذاری باشگاه تمرکز بر روی تیم های پایه می باشد گفت: یکی از اهداف راهبردی باشگاه در فصل مدیریتی جدید تقویت تیم های پایه به عنوان پشتوانه های ارزشمند برای تیم اصلی می باشد.

وی افزود: اعتقاد قلبی من این است با ایجاد امکانات اولیه برای تیم های پایه و آموزش اصولی و آکادمیک در بخش های مختلف می توانیم هم در ابعاد اقتصادی و هم در مباحث مرتبط با بازیکن پروری پیشرفت داشته باشیم.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه امروزه باشگاههای بزرگ جهان نیز بر توجه ویژه به تیم های پایه تاکید دارند ،اظهار داشت : باشگاه ها امروزه جهت فائق آمدن بر هزینه های ناشی از دست مزدهای نجومی بازیکنان، در زمینه شناسایی و پرورش بازیکنان جوان به عنوان یک روش موثر اقتصادی سرمایه گذاری می کنند.

تن زاده ادامه داد : محیط یادگیری مناسب برای شکوفایی تواناییها و بروز استعداد بازیکن امری مهم است که براین اساس فضای آکادمی باشگاه سپیدرود با امکانات مناسب در حال تکمیل می باشد که فاز نخست آن تا ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه این استان معدن استعداد است اظهار داشت : بخش بزرگی از فرایند هدایت و شکوفایی فرایند بازیکن سازی به مدیریت باشگاه و برعهده مربیان توانمند می باشد که خوشبختانه کادر فنی بومی و پرتوان تیم های نوجوانان ، جوانان و امید می توانند در این راه همراه ما می باشند.

تن زاده ضمن تشکر از تمامی مدیرانی که در گذشته برای تیم سپیدرود زحمات فراوانی متقبل شدند گفت: در راه کسب موفقیت و حرکت اصولی دست یاری به سوی پیشکسوتان فوتبال رشت دراز میکنیم و برنامه ها مفصلی جهت همراهی این عزیزان نیز در اینده داریم.

در این مراسم سعید متقی طلب بعنوان مدیر تیم های پایه باشگاه سپیدرود رشت معرفی شد.

Share