برای نخستین بار؛

دانش افزایی پزشکی ورزشی فوتبال در رشت برگزار خواهد شد

واحد پزشکی و دپارتمان آموزش هیات فوتبال گیلان در نظر دارد دانش افزایی پزشکی ورزشی فوتبال ویژه مربیان، بازیکنان فوتبال و پزشکان ورزشی را برای نخستین بار در کشور برگزار کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، واحد پزشکی این هیات با هماهنگی دپارتمان آموزش و مربیان هیات فوتبال گیلان و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد تا برای نخستین بار در سطح هیات های فوتبال کشور، دوره دانش افزایی پزشکی ورزشی فوتبال ویژه مربیان و بازیکنان فوتبال و پزشکان ورزشی را در شهر رشت برگزار کند.

این دوره به مدرسی دو تن از اساتید و متخصصین روانپزشکی برای اعتیاد و الکل از دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،چهار تن از متخصصین ورزشی از استان تهران و دکتر حق شناس رییس دپارتمان پزشکی هیات فوتبال گیلان خواهد بود.

دانش افزایی پزشکی ورزشی فوتبال ویژه پزشکان ورزشی در روز ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۶ (ساعت: ۸ صبح الی ۱۴)

-مکان: رشت میدان رازی جنب اداره ثبت – سالن اجتماعات سازمان پزشکی استان

دانش افزایی پزشکی ورزشی ویژه مربیان و بازیکنان فوتبال ۱۱ اسفند ماه  ۱۳۹۶ (ساعت: ۸ صبح الی ۱۴)

-مکان: رشت میدان رازی جنب اداره ثبت – سالن اجتماعات سازمان پزشکی استان

گفتنی است با توجه به الزامات کسب گرید D با برگزاری این همایش ها، گیلان به طور کامل این گرید را بعنوان نخستین استان کسب خواهد کرد و ۱۸ اسفند نیز شاهد برگزاری این دوره های در شهر تبریز خواهیم بود و بر اساس برنامه ریزی و اعلام روسای کمیته های پزشکی سراسر کشور تا پایان تیر ماه ۹۷حداقل ۱۰ استان استانداردهای لازم را کسب خواهند نمود.

گرید D آسیا شامل داشتن اتاق مجهز دوپینگ، آموزش جلوگیری از اعتیاد و دوپینگ ،احیا قلبی عروقی، تعیین بیمارستان مرجع و همچنین کلینیک معاینات اولیه پزشکی می باشد که تاکنون موارد فوق در هیات فوتبال گیلان در حال اجرا می‌باشد.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در کلاس فوق:

-تصویر کارت ملی

-فیش واریزی به مبلغ پانصدهزار ریال به حساب ۵۷۹۴۰ بانک تجارت شعبه پورسینای رشت بنام هیات فوتبال گیلان

در پایان همایش به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره ارایه می گردد و در ارتقا درجه مربیگری از امتیاز برخودار می باشند.

Share