ولایتی با حضور در رشت

گیلان مهد تمدن و فرهنگ است | بینی داعش و حامیانشان به خاک مالیده شده است

ولایتی با بیان اینکه بینی داعش و حامیانشان به خاک مالیده شد، تصریح کرد: اینها بدانند اگر از یمن خارج نشوند یمن ویتنام آنها خواهد بود.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: برای من توفیقی است که در استان گیلان به مناسبت تکریم دکتر تیموری و معارفه دکتر چیرانی حضور پیدا کرده ام.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه دانشگاه ازاد اسلامی از افتخارات کشور است تصریح کرد: این دانشگاه خدمات عظیمی به آموزش عالی کشور کرده است.

وی با اشاره به اینکه برخی می‌گویند که چه نیازی است تا همه به دانشگاه بروند، افزود: این سخن در ایران مورد پذیرش نیست زیرا کشور ما مهد فرهنگ است.

ولایتی با اشاره به افتخارات علمی استان گیلان اظهار کرد: گیلان مهد تمدن و فرهنگ است و چهره‌هایی همجون آیت‌الله بهجت خدمات شایسته ای به جهان اسلام و کشور انجام دادند.

وی با بیان اینکه دانشگاه ازاد باید نشان دهد که در تولید علم و عالم پیش قدم است، با اشاره به وضعیت کشور افزود: وصعیت موجود در دو بخش می توان ارزیابی کرد. در بخش اول درخواست مردم از دولت منتخب خودشان است. دولتی که ما می‌شناسیم برای حل مشکلات کشور در حال تلاش و کوشش هستند و قطعا این را مردم می‌بنیند و متوجه هستند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب یادآور شد: بخش دوم در مورد جبهه مقاومت در منطقه است که کشور ما سببب نابودی تکفیری‌ها و مقابله با صهونیست‌ها شده است. گروه هایی که جنایت‌هایی بی‌شرمانه ای انجام می‌دادند که حتی در دوران مغول هم بی‌سابقه است.

ولایتی با بیان اینکه بینی داعش و حامیانشان به خاک مالیده شد، تصریح کرد: اینها بدانند اگر از یمن خارج نشوند یمن ویتنام آنها خواهد بود. محور مقاومت ریشه انها را در منطقه خواهند سوزانده است. امریکاهایی باید بدانند که خواب نفوذ در منطقه را هم حتی نمی‌توانند ببینند.

وی با بیان اینکه ایران محور پرچم مقاومت است، گفت: از تهران مقاومت شروع میشود و به عراق، دمشق، بیروت و فلسطین خواهد رسید. کشور ما بارها اشغال شد اما هیچ گاه تن به اسارات نمی‌دهیم.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب ادامه داد: قبل از این اغتشاشات یک حسینیه را در درکه تهران آتش زدند. این مردم تمام جان خودشان را برای اهل بیت می‌دهند و مطمین باشند که ریشه شان میسوزد و این آشوب‌ها خیلی جلوتر از فتنه ۸۸ از بین خواهد رفت.

ولایتی در پایان گفت: بر نفوذ ایران در منطقه روز به روز افزوده می‌شود و این تهدید واقعی برای دشمنان منطقه است.

Share