فرهاد خراسانی مشاور حقوقی و سخنگوی باشگاه سپیدرود:

پروانه فعالیت باشگاه سپیدرود؛ بنام دکتر جواد تن زاده صادر شد

 پروانه فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت بنام دکتر جواد تن زاده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان صادر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  پروانه فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت بنام دکتر جواد تن زاده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان صادر شد.

فرهاد خراسانی مشاور حقوقی و سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت در همین رابطه بیان داشت: صدور این پروانه بر اساس تصمیمات جلسه مورخ ۹۶/۱۰/۴ که در دفتر رییس هیات فوتبال برگزار شد و بنده مسئولت پیگیری صفر تا صد این انتقال و واگذاری را بر عهده داشتم که بالاخره منتج به صدور آن از سوی اداره کل ورزش و جوانان گردید و منبعد کلیه تصمیمات باشگاه با هماهنگی شورای سیاستگذاری باشگاه و تایید نهایی دکتر تن زاده مالک جدید باشگاه صورت خواهد گرفت.

خراسانی گفت: حداقل انتظاری که جامعه فوتبال خصوصا طرفداران پر شور این تیم دارند این است که اخبار منتشره از سوی باشگاه، مستند، مستدل و شفاف اطلاع رسانی شود و خوشبختانه در مصاحبه قبلی هم که امروز نتیجه آن اتفاق افتاد بر اساس همان مستنداتی بود که قبلا و خیلی شفاف بیان کردم که بعضا برداشتهای شخصی یا به اصطلاح تفسیر به رای خود را بهمراه داشت.

خراسانی در ادامه گفت: دکتر تن زاده یک نخبه علمی و یک نخبه اقتصادیست و استان باید از پتانسیل وی استفاده بهینه ببرد. مجموعه باشگاه اهل شعار نیستند اما با هدف گذاری جدی و حرفه ای و برنامه های مدون و از پیش تعیین شده؛ روزهای خوب در انتظار باشگاه بزرگ سپیدرود رشت و هوادارانش در راه است که در وقتش اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مدارک تحصیلی

جواد تن زاده دارای دو مدرک دکتری مهندسی عمران است؛ یکی در گرایش راه و ترابری و دیگری در گرایش خاک و پی. دکتری راه و ترابری او سال ۸۶ از دانشگاه استکهلم سوئد اخذ شده است و دکتری خاک و پی (ژئو تکنیک) او نیز در سال ۹۲ از دانشگاه علوم و تحقیقات اصفهان.

سوابق علمی و آموزشی

تن زاده مبتکر طرح آسفالت های ضد یخ مسلح شده با نانو مواد است که موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع نیز شده است. کسب مدرک فناوری اطلاعات ITIL V3 از موسسه EXIN انگلیس در سال ۲۰۰۹ ، مدرک طراحی و آنالیز روسازی بتنی فرودگاه از موسسه فدرال هوانوردی امریکا FAA در سال ۲۰۱۳، تالیف ۴ عنوان کتاب تخصصی در زمینه راه سازی و ایمنی راه و روسازی و حمل و نقل و ترافیک، ۱۰ عنوان مقاله ISI در زمینه راه و روسازی و ترافیک و مقالات متعدد در کنفرانس های تخصصی تنها بخشی از سوابق علمی و آموزشی او محسوب می شود.

مسئولیت‌ها

دکتر تن زاده در سال ۸۰ مشاور حمل و نقل و ترافیک رئیس پلیس راهور تهران شد. پس از آن در سال ۸۱ به عنوان مشاور حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران قبول مسئولیت کرد. معاون عمران و مسکن بنیاد مستضعفان در سال ۸۲ مسئولیت بعدی او بود. تن زاده در سال ۸۶ بار دیگر در شهرداری تهران و این بار به عنوان معاون برنامه ریزی و مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک مشغول فعالیت شد و پس از آن در همان سازمان در سال ۸۸ رئیس کمیته های تخصصی شبکه معابر حمل و نقل عمومی شد.

کمی بعد تن زاده به عنوان معاون فنی و مهندسی شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک استان تهران در سازمان شهرک های صنعتی و صنایع کوچک حضور یافت. معاونت برنامه ریزی و امور تولیدی این شرکت در سال ۸۹ مسئولیت بعدی تن زاده بود.

جوان موفق رشتی در ادامه به عنوان مشاور مدیرکل سازمان هواپیمایی و شرکت مادر فرودگاه های کل کشور منصوب شد. مشاور قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی در سال ۹۲ در وزارت راه و شهرسازی و کارشناس ارشد دبیرخانه شورای عالی فنی از سال ۹۵ در سازمان برنامه و بودجه نیز در سوابق درخشان جواد تن زاده دیده می شود.

فعالیت بنگاه‌های اقتصادی تن زاده

دکتر تن زاده در زمینه اقتصادی نیز چهره ای موفق به شمار می رود. یکی از زمینه های فعالیت اقتصادی او در زمینه تولید برق و فروش آن به دولت است که ظاهرا به زودی حدود ۵۰ درصد نیز رشد خواهد داشت. در سوابق او فعالیت های فرهنگی مختلفی نیز به چشم می خورد.

Share