وقتی دشمنان ایران حامی ملت می‌شوند

حمایت رضا پهلوی و مریم رجوی از برگزاری تجمعات و آشوب‌های خیابانی در ایران

رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران، مریم رجوی رهبر گروه تروریستی منافقین و فرح پهلوی از برگزاری تجمعات حمایت کردند تا بار دیگر نشان داده شود که دشمنان این مرز و بوم تا چه اندازه به دنبال نابودی کشور هستند..

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی برگزاری تجمع‌های اعتراضی در شهرهای مختلف ایران که منجر به آشوب و تخریب به اموال عمومی نیز شده است، رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران، مریم رجوی رهبر گروه تروریستی منافقین و فرح پهلوی از برگزاری این تجمعات حمایت کردند.

رضا پهلوی در پیامی در صفحه تلگرام خود نوشت: «هم میهنان عزیز، فریاد حق‌طلبانه شما بیانگر آگاهی و دانایی شما است از حقوقتان در اعتراض به ظلم و بی‌عدالتی حاکم بر مملکت. راه چنین است و راهی دیگر جز سر فرود آوردن فرقه تبهکار در مقابل اراده شما نیست.»

فرزند آخرین شاه ایران، پیش از این در بیانیه خود به مناسبت انتخابات سال ۱۳۹۶، نیز جمهوری اسلامی را «فرقه تبهکار» لقب داده بود و خطاب به مردم ایران گفته بود که «با باور به خود و به نسل و به میهن خود، دست رد به سینه این فرقه تبهکار بزنید.»

رضا پهلوی پیشتر نیز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته بود که به باور او حکومت جمهوری اسلامی در ایران «ذاتاً اصلاح‌پذیر نیست» و راه ایجاد «تغییر اساسی» در ایران را «انقلابی مسالمت‌آمیز» می‌داند که می‌تواند با «اعتصاب سراسری اتحادیه‌های کارگری» آغاز شود.

وی همچنین در گفت‌وگویی با رادیوفردا گفته بود که دغدغه پادشاهی ندارد و دموکراسی، حقوق بشر و سکولاریسم برایش اولویت دارد و خواستار حکومتی است که در آن مسلمانان و بی‌خدایان آزاد باشند اما با همدیگر ستیز نداشته باشند.

واکنش مریم رجوی: میهن اشغال شده را می‌توان آزاد کرد!

مریم رجوی رهبر گروه تروریستی منافقین که دست او به خون هزاران نفر از مردم ایران آلوده است نیز در پیام خود آورده است:

زنان و مردان شجاعی که در روزهای هفتم و هشتم دی با خیزش خود، عطر آزادی را در شهرهای ایران پراکندید، سلام بر شما و سلام بر شهرهای عزیز ما که تحت اشغال آخوندها برای آزادی به‌جنب و جوش درآمده‌اند و علیه فقر و گرسنگی و بیکاری برخاسته‌اند. سلام بر کرمانشاه، همدان، خرم‌آباد، قم، اصفهان، رشت، ساری، قزوین، شیراز، اهواز، سبزوار، قوچان، بجنورد، قائم‌شهر و زاهدان و سلام بر مشهد، نیشابور، کاشمر، قوچان، بیرجند، شاهرود، و یزد. شما نشان دادید که با‌ وجود همه سرکوب‌ها و کشتارها و بگیر و ببندها، قیام و جنبش مردم ایران، آتش زیر خاکستر است و در کمین آخوندها ایستاده است. شما فریاد زدید: ایرانی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد، می‌می‌ریم، می‌می‌ریم ایران را پس می‌گیریم و سوریه را رها کن فکری به‌حال ما کن. شما نقطه عطفی در جنبش اعتراضی مردم ایران خلق کردید که دوران پایانی این رژیم را اثبات می‌کند. شما نشان دادید که قیام و اعتراض مردم ایران علیه تمامیت رژیم است و هر جناح جنایت‌کار و دزد و فاسد حاکم را نفی می‌کند… حالا زمان گسترش و جهش کانونهای شورشی و برپایی هزار اشرف برای آزادی است. همه هموطنان در سراسر ایران را به‌برخاستن و پیوستن به‌ این خیزش فرا می‌خوانم هم‌چنان که مسعود گفته است: «حق و آزادی را به رایگان به هیچ ملتی هدیه نمی‌کنند. باید برای آن قیمت داد. این تمام مسأله است»… دیوار اختناق را می‌توان ویران کرد و میهن اشغال شده را می‌توان آزاد کرد…

حمایت همسر شاه مخلوع از تجمعات

فرح پهلوی، آخرین ملکه ایران، با انتشار پیامی خطاب به ملت ایران از اعتراضات سراسری علیه جمهوری اسلامی حمایت کرد و «آزادی» و «یکپارچگی مملکت» را خواستار شد.

پیام فرح پهلوی روز شنبه ۹ دی به صورت صوتی و مکتوب در شبکه‌های اجتماعی منسوب به وی منتشر شده است که در آن ضمن از ستایش مردم ایران، گردانندگان جمهوری اسلامی را به «بیداد و فساد» متهم می‌کند.

در بخشی از این پیام آمده است: «فشار تباه‌کاری، اختناق و سوءرفتار گردانندگان از یک طرف و ناامیدی از تغییر وضعیت اقتصادی به آنجا رسیده که اکنون ملت ایران بار دیگر جایگاه خود را در دنیای مترقی امروز طلب می‌کند.»

Share