سردار کوثری خبر داد:

امنیت کامل در تهران برقرار است | نیروهای انتظامی کاملا مسلط هستند

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: به لطف خدا در حال حاضر امنیت کامل در سطح شهر تهران برقرار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله(ع) با اشاره به وضعیت امنیتی شهر تهران در پی ایجاد تجمعاتی در سطح شهر، تاکید کرد: به لطف خدا در حال حاضر امنیت کامل در سطح شهر تهران برقرار است.

سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برپایی برخی تجمعات در سطح شهر تهران، اظهار کرد: این آقایانی که امروز به خیابان‌های تهران آمدند، ذات و رفتار خود را برای مردم به نمایش گذاشتند و نشان دادند که به دنبال رفع گرانی و این‌گونه مسائل نیستند بلکه دقیقا همان کسانی هستند که در روز ششم دی ۸۸ و جریان فتنه آن سال، به خیابان‌ها آمدند و آن حرکت ناشایست را در بین عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) انجام دادند.

وی با اشاره به برخی شعارها که در جریان تجمعات امروز در مخالفت با نظام و سران مملکت سر داده شد، گفت: اگر دلیل حضور افرادی که امروز به خیابان‌ها آمدند، گرانی بود نباید آن شعارها را سر می‌دادند و به بیت‌المال، اموال و خودروی شخصی رهگذران آسیب می‌رساندند.

جانشین قرارگاه ثارالله(ع) سپاه پاسداران با بیان این‌که این افراد باید در مقابل مردم پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: این افراد با ایجاد وضعیت موجود می‌خواهند بگویند که برای مردم این شعارها را سر می‌دهند در حالی که این‌گونه نیست و آن‌ها به دنبال دغدغه‌های مردم نیستند.

کوثری با اشاره به وضعیت امنیتی شهر تهران در پی ایجاد تجمعاتی در سطح شهر، تاکید کرد: به لطف خدا در حال حاضر امنیت کامل در سطح شهر برقرار است و نیروهای انتظامی کاملا به اوضاع و احوال شهر و اطراف آن مسلط هستند.

وی تصریح کرد: افرادی که از بیرون به این‌ افراد امیدوار بودند قطعا بدانند که مانند فتنه ۸۸ همه‌ی آبرو و حیثیت این افراد در بین مردم خواهد رفت و به لطف خدا دیدیدم که مردم امروز در تجمع بزرگ مصلی یاد و خاطره ۹ دی ۸۸ را چقدر حماسی گرامی داشتند.

جانشین قرارگاه ثارالله(ع) سپاه پاسداران در پایان اظهار کرد: این افراد قطعا بدانند که انجام حرکات ناشایست به ضرر آن‌ها خواهد شد و مردم در برابر این اقدامات حتما به صحنه خواهند آمد و مشت محکمی بر دهان آن‌ها خواهند زد.

Share