مالک سپیدرود رشت در دیدار با مدیرکل صداوسیمای گیلان

بدور از حواشی با همکاری و همیاری برای احساسات پاک مردم احترام قائل باشیم

تن زاده گفت: ظرفیت صداوسیما و تاثیر گذاری آن در جامعه بر کسی پوشیده نیست و ما باید از این پتانسیل عظیم و ارزشمند در جهت کمک به ورزش و همچنین سیاست های اقتصادی و زیربنایی باشگاه بهره مند شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جواد تن زاده مالک باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدورد رشت در نشست صمیمی با مدیرکل صداوسیما مرکز گیلان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری ارزشمند رسانه ملی با باشگاه سپیدرود در خصوص مباحث کلان باشگاه و سیاستهای کلی و برنامه های پیش رو گزارشی ارائه نمود.

تن زاده در این نشست با بیان اینکه تماشاگران و طرفداران فوتبال در همه جای دنیا بعنوان رکن اصلی باشگاه در تمامی جنبه ها محسوب می شوند، گفت: باید بتوانیم با برنامه ریزی درست و بدور از حواشی با همکاری و همیاری برای احساسات پاک این مردم احترام قائل باشیم و از هیچ کوششی برای ارتقاء ورزش بویژه تیم پرطرفدار سپیدورد دریغ نکنیم.

وی افزود: ظرفیت صداوسیما و تاثیر گذاری آن در جامعه بر کسی پوشیده نیست و ما باید از این پتانسیل عظیم و ارزشمند در جهت کمک به ورزش و همچنین سیاست های اقتصادی و زیربنایی باشگاه بهره مند شویم.

رئیس هیات مدیره باشگاه سپیدرود در ادامه ضمن بیان برخی از برنامه های اقتصادی باشگاه اظهار داشت: تمامی تلاش ما اینست با برنامه ریزی و بدور از حاشیه، باشگاه بزرگ سپیدرود را از جنبه های مختلف، بویژه اقتصادی مستقل نماییم و بطور یقین این امر نیاز به زمان خواهد داشت و شفاف سازی برنامه ها نیز در دستور کار مجموعه باشگاه قرار دارد.

حسن ظهیری مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان نیز در این نشست با تقدیر و تشکر از فعالیت های باشگاه در طی چند هفته اخیر و تبریک پیروزی مقابل سپاهان گفت: حضور در ورزش و سرمایه گذاری در آن در شرایط کنونی ریسک بزرگی است و این حرکت شما جای تقدیر دارد.

وی افزود: در کنار مسایل مدیریتی باشگاه، مباحث مالی و اقتصادی باید بصورت شفاف با مردم مطرح شود که زمینه سوء استفادهای دیگران کمتر شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با بیان اینکه پتاسیل و عشق و علاقه جوانان به فوتبال وصف ناشدنی است اظهار داشت: امروز یکی از مسایلی که عمیقا بر روح و عمق جان جوانان تاثیر گذار است فوتبال است که با همه دغدغه های اقتصادی و اجتماعی با تمام وجود از روی سکو به عشق تیم شهرشان فریاد می زنند و حمایت میکنند و باید همه باهم تلاش نماییم تا امید جوانان ناامید نشود و نگذاریم مسائل غیر ورزشی در عدم نتیجه گیری تیم های پر افتخاری مانند سپیدورد و ملوان تاثیر گذار باشد.

ظهیری بر آمادگی همه جانبه رسانه ملی برای حمایت از تیم های فوتبال استان تاکید کرد و خواستار برگزاری جلسات کارشناسی برای تخصصی تر شدن برنامه های صداوسیما در حوزه ورزش با حضور مسئولین و پیشکسوتان این امر شد.

Share