رئیس مجمع نمایندگان گیلان

اعتراضات اخیر فرصتی برای شنیدن دغدغه‌های مردم بود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با ابراز اینکه خروجی کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس کاهش فشار اقتصادی بر مردم است، گفت: اعتراضات اخیر فرصتی برای شنیدن دغدغه‌های مردم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، محمدحسین قربانی در دیدار مجمع نمایندگان استان با نماینده ولی‌فقیه در گیلان به لایحه بودجه ۹۷ دولت در مجلس اشاره داشت و اظهار کرد: دولت لایحه بودجه را در یک فرصت خوب و قانون‌مند در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار داده است و نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق سخت مشغول بررسی لایحه هستند.

وی افزود: همه در تلاش هستند تا خروجی کمیسیون تلفیق و صحن علنی کاهش فشار بر روی مردم علی‌الخصوص در حوزه اقتصادی باشد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کشاورزان استان گفت: امروزه موضوع چای و برنج جزء اولویت‌های کشاورزان هستند و همگی در این دو حوزه دغدغه دارند.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز استان گیلان گفت: جلساتی با حضور مسئولین برنامه‌وبودجه استان، نمایندگان گیلان، دانشگاهیان و اصحاب نظر در سازمان برنامه‌وبودجه کشور تشکیل‌شده تا سند چشم‌انداز توسعه استان گیلان تدوین شود و در پی آن مشکلات و معضلاتی که در مقابل پیشرفت استان وجود دارد رفع شود.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراضات مردمی و مدیریت صحیح آن در استان و کشور خاطرنشان کرد: ناآرامی‌های اعتراضات اخیر الحمدالله در گیلان به‌خوبی مدیریت‌شده و ما کمترین آسیب اجتماعی را در گیلان داشته‌ایم.

قربانی با تقدیر از مردم به جهت حضور به‌موقع آن‌ها درصحنه گفت: مردم استان به‌موقع و به‌جا در فضای اجتماعی و سیاسی ناآرامی‌های اخیر شرکت کردند که نشان از آگاهی و بصیرت آن‌ها دارد و این صحنه باید تداوم داشته باشد.

وی بابیان اینکه باید صدای مردم را شنید و اقدامات درخور در راستای آن‌ها انجام داد، گفت: اعتراضات اخیر فرصتی برای همه مسئولین بوده تا صدای مردم را واضح بشنوند البته ما همگی اعتقادداریم صفوف مردم معترض از افرادی که قصد آشوب و مخل آسایش دارند جدا هست.

Share