به طور لفظی مشاجره کردند نه فیزیکی

ماجرای درگیری فیزیکی میان بخشدار مرکزی تالش و کرگانرود+ واکنش فرماندار شهرستان تالش

عصر امروز خبری در رسانه های تالش دست به دست شد که حکایت از درگیری فیزیکی میان بخشداران مرکزی و کرگانرود داشت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز خبری در رسانه‌های تالش دست به دست شد که حکایت از درگیری فیزیکی میان بخشداران مرکزی و کرگانرود داشت.

آنها مدعی شده بودند که چنگیز شکوری بخشدار مرکزی تالش به اکبر اولیایی همتای خود در بخش کرگانرود توهین کرده و اولیایی نیز در جواب این توهین ها چند سیلی به شکوری زده است.

اماساعات پایانی عصر امروز، جلسه شورای اداری تالش در شهر لیسار مرکز بخش کرگانرود برگزار شد که شکوری هم در آن شرکت کرده بود.

وی در حاشیه این جلسه اداری با تکذیب وقوع درگیری لفظی و فیزیکی گفت: پروژه آسفالت راه های روستایی بخشهای مرکزی و کرگانرود، پیمانکاران مشترک دارد و صحبتهای رد و بدل شده میان ما در مورد زمان پایان آسفالت راه های روستایی بخش مرکزی بود تا پیمانکار دستگاه های خود را برای بخش مرکزی انتقال دهد.

اکبر اولیایی با ابراز تعجب از انتشار ماجرای درگیری آن را خبری کذب خواند و تصریح کرد: جلسه امروز برای تسریع در کار آسفالت راه روستایی و حل مشکل تردد مردم در آستانه زمستان برگزار شد که بزرگنمایی گفتگوهای امروز در اتاق فرماندار تالش، توسط چند رسانه و بدون اطلاع از اصل ماجرا صورت گرفته است.

بخشدار کرگانرود تالش خاطر نشان کرد: درج این خبر حق پیگیری برای هر دو ما ایجاد کرده است و توصیه می کنم رسانه ها منابع خبری خود را شفاف سازی نمایند.

به طور لفظی مشاجره کردند

همچنین فرماندار شهرستان تالش نیز در گفتگو با صداوسیما گفت: مشاجره پیش آمده بین بخشدار کرگانرود لیسار و بخشدار بخش مرکزی تالش صرفا لفظی بوده و این دو نفر به هیچ وجه به صورت فیزیکی با هم درگیر نشدند.

عیسی مهدوی افزود: بخشداران کرگانرود و بخش مرکزی عصر امروز در دفتر فرماندار در خصوص ماشین آلات آسفالت با هم اختلاف نظر پیدا کرده و با هم به طور لفظی مشاجره کردند که ماجرا با عذرخواهی دوطرف، روبوسی و طلب حلالیت خاتمه یافت.

وی با گلایه از بزرگ نمایی ماجرا در فضای مجازی گفت: بخشداران مذکور باصدور جوابیه ای مشترک خطاب به رسانه هایی که خبر درگیری را منتشر کردند هرگونه درگیری فیزیکی را تکذیب کرده اند.

Share