بر اساس شنیده‌ها

سکاندار راه و شهرسازی گیلان به پایتخت می‌رود؟!

برخی منابع از ایجاد تغییر و تحولات در اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در دولت دوم روحانی خبر داده‌اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  اسفندماه ۹۲ و در اولین سال فعالیت دولت تدبیر و امید شعبانعلی خاوری به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان منصوب شد.

همزمان با آغاز دولت دوم روحانی و تداوم حضور آخوندی در وزارت راه و شهرسازی، به نظر می‌رسد تغییرات در سطح مدیران کل استانها نیز تا چندی دیگر آغاز شود.

در همین زمینه منابع آگاه یه دیارمیرزا خبر داده‌اند که به مهندس خاوری چندین پیشنهاد داده شده که از مهمترین آنها می‌توان به مدیرکلی راه و شهرسازی استان خوزستان و همچنین استان تهران اشاره کرد اما احتمال انتصاب او به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران محتمل به نظر می‌رسد.

گفتنی است خاوری در سال ۹۲ درحالی با حکم عباس آخوندی جانشین حجت شعبانپور در این سمت شده که طی ۴ سال فعالیت او شاهد افتتاح چندین طرح عمرانی بزرگ درحوزه راه و شهرسازی بودیم و ساخت راه آهن قزوین رشت و آزادراه نیز به مراحل آخر خود رسیده است.

همچنین از محمدرضا نازک‌کار مدیرکل فعلی راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان گیلان که سابقه سالها حضور در راه و شهرسازی به عنوان مدیر ساخت و توسعه راه‌ها را در کارنامه دارد به عنوان جانشین احتمالی خاوری نام برده می‌شود.

 

Share