مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان:

دستگاه‌های اجرایی از اخذ مدارک غیر ضروری در صدور مجوز‌ها پرهیز کنند‌

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان با بیان اینکه باید به دوندگی افراد در فرآیند اخذ مجوز ایجاد کسب و کار پایان داد گفت: دستگاه‌های اجرایی از اخذ مدارک غیر ضروری در صدور مجوز‌ها پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، منصور مولایی‌پور عصر امروز در نشست توجیهی و آموزشی در سالن سرمایه‌گذاری اقتصاد و دارایی استان گیلان اظهار داشت: جایگاه سرمایه‌گذار در بهبود محیط کسب و کار بسیار حائز اهمیت  بوده و این جایگاه نیازمند توجه است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان با بیان اینکه با افزایش تکنولوژی در جامعه امروز دوره ارائه سلسله مشوق‌ها به سرمایه‌گذار به اتمام رسیده است خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران، دیگر به‌دنبال اخذ مشوق در فرآیند سرمایه‌گذاری نیستند.

مولایی‌پور با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذار با وجود معافیت‌های مالیاتی گسترده  علاقه‌ای ندارد به فضای نامطلوب کسب و کار و باتلاق اخذ مجوز‌ها در کشور وارد شود ابراز داشت: سرمایه‌گذاران با وجود مالیات‌های سنگین کشور‌های خارجی را به منظور سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند.

وی محیط کسب و کار در کشور را نامطلوب عنوان کرد و با بیان اینکه اطاله صدور مجوز‌های ایجاد کسب و کار یکی دیگر از عوامل بی‌رغبتی سرمایه‌گذاران در کشور است تصریح کرد: باید به دوندگی افراد در فرآیند اخذ مجوز ایجاد کسب و کار پایان داد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان با بیان اینکه دستگاه‌ها موظف به ارائه شفاف‌ترین اطلاعات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ارباب رجوع و سرمایه‌گذاران هستند اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی از اخذ مدارک غیر ضروری در صدور مجوز‌ها پرهیز کنند.

Share