سایت فدراسیون بین المللی فوتبال اعلام کرد:

جنگ قدرت‌های اروپا در گروه B جام جهانی

سایت فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا در گزارشی به تحلیل گروه‌های جام جهانی پرداخت و از گروه ایران به عنوان یکی از سخت‌ترین گروه های جام جهانی یاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی به تیم‌های ‌اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شده است و در اولین بازی باید به مصاف مراکش برود.

سایت فیفا در تحلیل این گروه نوشت: ‌اسپانیا بعد از سر گروهی در گروهی که ایتالیا قرار داشت در حال‌ حاضر با یک تیم‌ ‌ قدرتمند دیگر روبرو شود که آن هم پرتغال است. بازی دو تیم در سوچی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مرحله گروهی است. این مسابقه‌ای است که هیچ کسی نباید آن را از دست بدهد. وقتی در کرملین هم این دو تیم‌ ‌در یک گروه قرار گرفتند، همه همه زیاد نشان از اهمیت مسابقه داشت.

* نکات گروه:

تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال با فضای روسیه آشنا است. آنها در تابستان سال جاری در رقابت های جام کنفدراسیون‌ها در روسیه با شکست مکزیک به عنوان سوم جام دست یافتند.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم برای گلزنی روی سردار آزمون حساب باز کرده است. آزمون ۲۲ ساله که در روسیه بازی می‌کند در انتخابی جام جهانی توانست یازده گل را به ثمر برساند که با روملو لوکاکو از بلژیک، کریستین اریکسن از دانمارک و تیم کیهیل از استرالیا برابر است.

همچنین ایران توانست به عنوان سومین تیم حضورش را در جام جهانی را قطعی کند. بعد از روسیه میزبان و برزیل، ایران سومین تیمی بود که جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش در انتخابی جام جهانی در گروه سختی قرار گرفت و توانست با کنار زدن تیم‌هایی همچون ساحل عاج، گابن و مالی به جام جهانی راه یابد.

Share