دست نشان مسئولیت شکست را برعهده گرفت

نباید بازیکنان را بی‌غیرت بنامیم | اشتباه کردم و عذرخواهی می‌کنم

سرمربی ملوان رسیدن به لیگ برتر را هدف اصلی این تیم عنوان کرد و گفت: در نیمه مربیان ضعیف بودیم و این به من مربوط می‌شود و مسئولیتش با من است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ملوان انزلی با شکست دو بر صفر مقابل استقلال خوزستان در یک دیدار خانگی از جام حذفی کنار رفت(گزارش تصویری و گزارش خبری)

عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار کرد: شرایط جام حذفی برای ما شرایط خاص و ایده الی بود. بازی را جدی گرفتیم و می دانستیم ملوان تیم گردن کلفتی هست و تمام روزنه ها را بستیم.

وی افزود: بازی های قبلی ملوان را دیده بودم. تیم خوبی نشان داده و توان بالایی در قدرت سرزنی دارند اما ما راهشان را بستیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که چرا در لیگ برتر آخر هستید و مشکل دارید؟ گفت: تیم ما از نظر روحی و روانی مشکل داشت و مالک نداشتیم و از چند روز قبل تیم دوباره جان گرفت و خدا را شکر نتیجه گرفتیم. الان از این تیم چند نفر رفته اما ۱۰۰ درصد به جایگاه اصلی مان در لیگ برتر بر می گردیم.

نباید بازیکنان را بی‌غیرت بنامیم

نادر دست نشان سرمربی ملوان نیز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: بازی سنگین و سختی بود و استقلال خوزستان با قلدری بازی کرد. تاکتیک استقلال خوزستان ارسال توپ بلند پشت مدافعان بود که ما در نیمه اول حریف را کنترل کردیم اما در نیمه دوم با همین تاکتیک گل خوردیم. این برد را به استقلال خوزستان تبریک می گویم و بازیکنان ما با تمام وجود تلاش کردند.

دست نشان گفت: بد شانس بودیم و روی ضربات ایستگاهی فرصت گلزنی داشتیم اما با بدشانسی توپ هایمان به تیرک خورد. موقعیت‌های بسیار گل زیادی ایجاد کردیم اما گل نزدیم و بازی زیبا بدون گل هم فایده‌ای ندارد و نتیجه‌اش همین می‌شود.

وی افزود: در نیمکت به دلیل مصدومیت بازیکنان دستمان خالی است منتظر بازگشت مصدومان هستیم.

سرمربی ملوان رسیدن به لیگ برتر را هدف اصلی این تیم عنوان کرد و گفت: در نیمه مربیان ضعیف بودیم و این به من مربوط می‌شود و مسئولیتش با من است.

دست نشان گفت: تماشاگران تا قبل از گل بازیکنان را تشویق می‌کردند اما وقتی گل خوردیم ناراحت شدند. من متأسفم اما ملوان می‌تواند موفق شود. ولی نباید بازیکنان را بی‌غیرت بنامیم. من آینده خوبی برای ملوان می‌بینم به شرطی آنچه می‌خواهم اجرا شود و تیم موفق شود.

سرمبی ملوان یادآور شد: من خیلی شفاف گفتم که اشتباه کردم و از بیان آن هم باکی ندارم. اما من برای ملوان و این شهر دارم کار می‌کنم و اگر نسبت به بعضی حرف‌ها بی‌توجه باشم می‌گویند بی‌خیال و بی‌تفاوت است می‌توانستم دستیارم را به نشست خبری بفرستم و بگویم که او عذرخواهی کند اما خودم آمدم.

Share