با حضور جمعی از مسئولان

مرکز خرید ماهی رهنما افتتاح شد+ گزارش تصویری

مرکز خرید ماهی رهنما در محیطی به مساحت ۵۰۰ متر افتتاح شده و هدف از افتتاح چنین مجموعه ای فروش با کیفیت ترین و مرغوب ترین آبزیان پرورشی و دریایی و همچنین فرآورده های آبزیان در زیر یک سقف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مرکز خرید ماهی رهنما که در رشت، افتتاح شده در محیطی به مساحت ۵۰۰ متر افتتاح شده و هدف از افتتاح چنین مجموعه‌ای فروش با کیفیت ترین و مرغوب ترین آبزیان پرورشی و دریایی و همچنین فرآورده های آبزیان در زیر یک سقف است.

در این مرکز کلیه محصولات دریایی اعم از ماهی‌های دریای جنوب و شمال، با کیفیت‌ترین ماهیان پرورشی، انواع میگو، لابستر، ماهیان خاویاری، فرآورده‌های شور و دودی، انواع ماهی آماده به طبخ و مزده دار شده، سوشی و … عرضه می‌شود.

این مرکز دارای دو حوض بزرگ است که انواع ماهیان گرمابی و قزل آلا در همان لحظه در حضور مشتری صید و تحویل داده می‌شود. از خدمات و مزایای این مرکز می‌توان به پاک کردن ماهی، بسته بندی شکیل و همچنین خرید تلفنی و پیک رایگان اشاره کرد.

این مرکز متعلق به اسماعیل رهنما از فروشندگان مطرح ماهی استان گیلان است که سابقه ای طولانی در فروش محصولات دریایی در بازار بزرگ ماهی فروشان و بازار الگویی دارد؛ فروش ماهی یک شغل پدری در خانواده رهنما است و سابقه فروش ماهی در این خانواده به سالیان دور باز می‌گردد. وی قصد دارد که در این مرکز به صورت جدی بر روی ارائه محصولات فرآوری شده دریایی تمرکز کند و علاوه بر فروش ماهی تازه به این بخش هم توجه ویژه نشان دهد.

تاکید بر معرفی شیوه‌های طبخ گوناگون ماهی

گفتنی است افتتاحیه این مرکز ۲۹ آبان ۹۶ با حضور جمعی از مسئولین سازمان شیلات استان و سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد. از میهمانان ویژه این رویداد میتوان از آقایان مهندس مدبری رئیس اداره بهره برداری شیلات استان و مهندس رجبی معاون صید و بهره‌برداری امور ماهیان خاویاری و آقای قناعت پرست معاون تکثیر و پرورش آبزیان شیلات گیلان نام برد.

قناعت پرست در بخشی از سخنان خود به اهمیت وجود چنین مراکزی برای توسعه فرهنگ استفاده از آبزیان اشاره کردو با ابراز خرسندی از افتتاح این مرکز اظهار کرد: از مدیریت مجموعه مرکز خرید ماهی رهنما می‌خواهم که طریقه مصرف ماهی و شیوه‌های طبخ گوناگون را در مرکز توجه قرار دهند و تا جای ممکن به عرضه محصولات فرآوری شده مبادرت ورزند.

در پایان نیز پرسنل و کارشناسان این مرکز با ارائه اطلاعات بسیار درباره ماهیان، شیوه‌های گوناگون طبخ و انواع ماهیان مزه دار شده به معرفی محصولات این مرکز به مدعوین پرداختند.

آدرس مرکز خرید ماهی رهنما واقع در رشت، بلوار قلی‌پور قبل از بیمارستان پارس می‌باشد.

Share